May 1, 2013

If you sleep too long the world might wake up without you

Ja käisingi nädalavahetusel kodus :) Ootasin seda tõesti väga, sest mu vaba aeg Helsingis on suhteliselt üksluine, mis on osalt ka minu viga, sest käia ja uudistada oleks ju tegelikult küll. Ja just üksinda, see pole mul kunagi probleemiks olnud, et seltskonna puudumisel kuskil käimata jääb. Natukene ajan seda ikkagi külma ilma süüks (või siis ebapiisava riietuse, eks). Plaanis on kindlasti minna Nuuksio loodusparki, veel kord Seurasaari rahvusparki. Aga ootan ikkagi natukene sõbralikumat ilma, et oleks lahedam pikalt väljas olla. Just eile olin nii kuri ilma peale: mismõttes on maikuu käes, väljas on 7 kraadi, külm tuul ja puudel pole isegi lehti?!

Igatahes, reedel peale tööd sain laeva peale, kiirelt koju. Tulid esimesed sõbranjed külla ja ilmselgelt olin ma veel laevas joodud kohvi ja koju jõudmise ärevuse meelevallas, väga keeruline oli rahulikult paigal istuda ja muljetada. Ja kodu.. no nii oma. Sellest pilte pole, samuti pole pilte laupäeva hommikusöögist juba järgmise sõbrantsi pool ja lõunast Babybackis. Küll aga on pilte lõunale järgnevast jalutuskäigust vanalinnas:
Peale kodust vanni oli järgmiseks peatuseks Kapsad! Ja sealne heategevuskontsert. Täiesti juhuslikult olin sättinud oma kojumineku kuu viimasele nädalavahaetusele niisiis pidi lihtsalt asjad nii korraldama, et jääks aega sealt läbi hüpata. Ma olin küll vaid paar tunnikest, nii et kõiki esinejaid ei näinud, kuid suured lemmikud jõudsin ära kaeda: Erko, Jonne (kelle laulud on nüüd SIIN kuulatavad) ja armas Susann. Üllatajateks olid lapsed, neid oli sellel korral palju ja mina kuulsin nende esitusi esmakordselt.
Edasi põrutasin linna, kus kohtusin Eliisaga. Natukene jutustasime kohvikus, kuid siis läksime Sinilindu, sest kuuldavasti pidi seal palju vanu klassivendi liikvel olema. Oli küll, kuid nad hõljusid mitte just kõige vingema muusika taustal, või õigem oleks öelda: juhtusime sinna sellisel ajahetkel, mil muusika meie õhtuga just kokku ei sobinud. Niisiis leidsime end hoopis garderoobi juures molutamas ja ühele klassivendadest seltsi pakkumas.
Pühapäeva hommikul pakkisin kohvriga kaasa suveasjad. Ma ikka hellitan lootusi, et suvi täitsa vahele ei jää.. No et need lehed ikka tulevad ja ei ole nii, et puud on raagus ja jäävadki raagu ja juba tuleb uus lumi. Seejärel lõuna vanavanemate juures ja juba jälle laevale. Oli üürike, kuid intensiivne külastus. Mai lõpus jälle!

2 comments:

Susann said...

Ootasin seda postitust (ja leidsin üllatuseks eest veel mitu eelmist, jess)! :)
Eriti lahe, et su Tallinna fotod näevad välja nagu ehtsad turistikad. Muide, aitäh Jonne lingi eest (kuidas sa küll selle välja peilisid?)! Ja, oo, kui mõnusad värvilised-mustrilised suveriided! ^^ Mõtlen täpselt sama: MIS mõttes näitab kraadiklaas maikuu õhtul koju jõudes 3 kraadi?! Aga, nagu me juba rääkisime, siis ma ei kurda täpselt niikaua, kuniks jätkub vähemalt päikest (EHKKI suutsin nüüd pärast pika talve vastupidamist üleeilsel Tour d'Ööl lõpuks siiski haigeks jääda). Küll see suvi tuleb, kas või hilinemisega. Samas... Tõepoolest, isegi pungasid pole puul. Aga selleks sa ju lähedki septembris parematele jahimaadele... ;) Pealegi on külm ilm hea põhjus teetasside käibel hoidmiseks, mmm.
Igal juhul: thumbs up, su mõnus blogi ja mõtisklused tõstavad endiselt mu tuju!

P.S. Kui taimetoitluse peale tõsisemalt mõtlema hakkad, siis anna teada: kaalun (ja kohati ka praktiseerin) ise juba ammu sama. Olekski hea põhjus koos Tallinnas pakutavaid vegan-toite avastada, infot vahetada ja koduköögis eksperimenteerida...! ;)

Eliise said...

Jonne lingi leidsin facebookist, arvatavasti Kapsaste lehelt kuskilt..?

Taimetoitlusega on hetkel lood nii, et olen vähendanud piimatoodete hulka ja liha oma samuti. Vegan-toite võime suvel siiski avastada! :)