April 10, 2013

We accept the love we think we deserve

Ma tahaks kangesti midagi kirjutada, aga ei tea nagu kust täpselt alustada või millest kirjutada. Läheb kolmas nädal siin praktikal. Tööl on kõik rahulik, olen juba vaikselt sisse elanud, vigu tuleb vahel ikka sisse, kuid juba vähem. Hommikuti on äratus kell 6, tööpäev on 7:00 - 15:00. Peaaegu iga hommik on nii külm ja uni üles ärgates, aga kui kell kolm juba töölt minema saan, on ikka hea meel küll. Eelmisel nädalal käisin ainult 2 päeva tööl (olin palavikuga kodus) ja graafik oli 9:00 - 17:00, oli palju väsitavam nii hilja lahti saada.

Nädalavahetustel puhkan: käisin kinos ühe korra, linna peal kepsutan ringi, trenni teen kodus (hantlid ja hularõngas), jalutada meeldib kangesti. Tööle on mul u 1,5 km, Prismasse on sama palju. Reedel jalutasin peale tööd Myyrmanni kaubanduskeskusesse, sinna, kus mu kool oli eelmisel semestril. Käisin seda maad alati rongiga (2 peatust), ma ei teadnudki, et seda maad on tegelikult täiesti normaalne jala käia: 3 kilomeetrit, u 30-40 minutit. Kuukaarti ma ostnud pole, sest oma igapäevased käigud käin kõik jala, ainult kesklinna minekuks on vaja piletit. Ja sinna satun ainult nädalavahetusel, korra või kaks.

Ja muud huvitavat polegi suurt rääkida. Olen mõlgutanud mõtteid taimetoitlusest, kuid sellest oleks nagu liiga vara veel rääkida. Mul on üks raamat pooleli aga ma arvan, et olulisem on see, et ma pole enda sees veel kõike täpselt selgeks mõelnud: miks ja kuidas täpselt. Liha söön ma tegelikult niigi harva, võileiva pealt olen nüüd singi ära jätnud, sest midagi kasulikku seal küll pole. Huvi pärast olen praegu piima-jogurti-kohupiima ka söömata jätnud, et testida, kas on näonahal erinevust tunda või ei ole. See-eest söön hoolega pähkleid ja avokaadot, puuvilju tuleb hea kogus päevas.

Pildiseeria sellest, kuidas minu jaoks kestab talv nii kaua, kuni lumi on maas ja öösel miinuskraadid: talvejope ja -saapad on endiselt kasutusel, mütsist-sallist-kinnastest rääkimata. Linna peal ikka jagub neid, kellel juba tennised jalas ja pusad seljas, ma ootan umbes kümmet lisakraadi selle jaoks..

2 comments:

Una Park said...

Juba kolmas nädal praktikat! Huvitav oleks rohkem su praktika ja firma kohta lugeda aga "tööasjadest" vist ei tohi eriti blogida? :)

Iirimaal on viimased paar päeva +7 olnud aga ikka läheb talvejopet-mütsi-kindaid vaja. Prrr! Iirlased muidugi panevad ammu juba miniseelikute väel ringi! Ennustatakse, et nädalavahetusel hakkab soojemaks minema. Parem oleks!

Tervitused Dublinist!

Eliise said...

Ma eriti üksikasjalikult nendest asjadest blogis ei räägiks aga praktika lõpus (ehk siis kunagi suvel, augustis) teen kindlasti kokkuvõtva postituse ja räägin üldiselt muljetest. Aitäh huvi tundmast loomulikult, oled mul nagu blogisõbranna juba :)

Tervitused sulavast (jess!) Helsingist vastu!