February 15, 2013

We are all stories in the end - make it a good one!

1. Punane Vero Moda mantel ei olnud minu ainukene allahindluste saak. Säravamate leidude hulka kuuluvad kindlasti see H&M'i õhuke jakk ning tumelillad NewYorkeri teksad (suurusnumber XL). See pilt on tegelikult juba kaks nädalat tagasi tehtud, enne vilistlastepeole minekut, kui ma lihtsalt ei suutnud end mitte kasvõi natukenegi kevadiselt riidesse panna. Selle suurusnumbri koha pealt mõtlesin päris pikalt, et see võib vabalt olla noorte plikside ebakindluse allikaks - kui rõivanumber ütleb "Extra large", ju siis annab ikka paksu mõõdu välja küll.. Õnneks olen ma juba vana ja paksu nahaga :)

2. Kolmapäeval panin posti väikesed saadetised sõpradele. Sisuks plaat meie seikluste piltidega, natukene maiustusi ja suur eesti värvides harilik pliiats.

3. Ühel päeval tuli mulle meelde, et gümnaasiumi lõpus said kõik endale väikese kogumiku klassikaaslaste poolt kirja pandud iseloomustustega. Sellised asjad mulle meeldivad. Kuigi need mõtted on kirja pannud inimesed, kellest paljudega käisin samas klassis 12 aastat, võtan ma seda ikkagi kuidagi esmamulje põhjal otsustamiseks. Koos on veedetud küll aastaid, kuid siiski näed ju vaid teatud osa nendest, kui tegemist pole just su lähedase sõbraga. Loomulikult on meeldiv lugeda, et jätan endast mulje kui kellestki, kellel on kindel siht juba väga kaua silmade ees olnud aga tegelikult on neid kahtlusmomente olnud ikka loendamatu arv ja tuleb kindlasti veel. Enamus neist mõtetest on ülivõrdes, mis on samuti naljakas, õnneks midagi sellist seal ei leidu, millele ma 100% kindlusega vastu tahaks vaielda. Kulda väärt on looumlikult "Kuulab alati kõigi lollused ära", mida huvitav sellega küll mõeldi.

4. Äärmiselt intelligente ja arukas foto, kui lõpetasin keset ööd muffinite küpsetamise

5. ... et need siis Tartusse sõiduks bussi kaasa võtta. Tähistasime neiu Ingeri vanemaks saamist.

6. See pilt hõlmab endas kolme aktuaalset asja: uut välist kõvaketast, et kõik pildid kaitstud oleks, su doku hullust ja ühte rasket ainet, mille pean sellel semestril järele tegema.

Koolis on kõige läbivamaks teemaks hetkel Logistikaseminari korraldamine. Igal aastal peavad 3. kursuse logistikatudengid projektijuhtimise aine raames saama hakkama selle ürituse algusest lõpuni korraldamisega. Õnneks sain mina Metropoliast projektijuhtimise aine üle kantud ning ametlikult korraldamisest osa võtma ei pea, küll aga olen aidanud mõned artiklid eesti keelest inglise keelde tõlkida ning arvatavasti aitan seminaril koha peal nipet-näpet asjadega. Tore, et saan oma lemmiklinnast läbi minna, selleks ajaks on vast kevad juba veitsa rohkem käes ka.


Kellel uut trennimuusikat vaja on, siis siin on 3 testitud muusikamixi - aitavad motiveerida nii jooksulindil, spinnirattal kui ka vihasel kõnnil metsa vahel.

No comments: