February 22, 2013

Pühendusega mu lemmikbändile

 Ma olen jõudnud ühe elu kõige keerulisema küsimuse vastuses nüüd selgusele. Enam ei kõhkle ma hetkegi, kui keegi küsib mu lemmikbändi kohta, sest vastus on ilmselge - selleks on Kings of Convenience! Mul võttis selle taipamine omajagu aega, kuid kõik märgid viitavad sellele. Nende kahe Norra noormehe muusikast pole ma veel kordagi tüdinenud, tean kõiki laule ning hoian neid enda südames väga erilisel kohal. Kui mõnel suvalisel heal lool on üks meeldejääv ja tähendusrikas sõnade jupike, siis nende õnnestunumatel lugudel on pea iga rida kulda väärt. Minu väga paljude postituste pealkirjad pärinevad just nimelt nende lugudest. Täna õhtul jäin neid jälle pikemalt kuulama ja tuli selline hea turvaline ja kodune tunne - kogu keha saab aru, et just see on midagi minu jaoks.













4 comments:

Kadi said...

Mu lemmik:
Our biggest blessing girl is being young. The power of not knowing where you belong.

Maris said...

Mulle meeldib su muusikamaitse. :)
Hiljuti jõudsin minagi oma lemmikbändis selgusele (milleks muide on Mumford and Sons), pärast selle otsuse tegemist loksus justkui kõik paika!

Anonymous said...

Ma olen küll täiesti võõras ja sinu blogis esimest korda, aga sattusin kohe selle postituse peale ning mõtlesin Jaaaa, ma tunnen täpselt sama! Soojaks läheb seest kui neid kuulan ning alati tuleb meelde minu tudengiaja korteri koridor päikesepaistes, kui mõni nende lugu parajasti seintelt valjusti vastukajas :)

Eliise said...

Tere tulemast! Rõõm, et leidsid siit kohe midagi, mis südame natuke kiiremini põksuma pani :)