February 5, 2013

Kapsad

Reede õhtul toimus minu esimene külaskäik sellisesse vahvasse kohta nagu Kapsad. Arvan, et kirjelduseks sobib kõige paremini Facebookist Kapsaste lehelt leitud seik taksojuhi ja kapsalisega:
"Täna läks kiireks ja tuli hädaga takso võtta. Taksojuht Toomas siis pärima, et mis urgas see siin on? Mina vastu, et see pole urgas vaid on raamatukogu. Taksojuht ärritus, phähh mis kuradi raamatukogu, alles ükspäev vedasin siit inimesi minema, kõik olid täis nagu kännuämblikud, mis raamatukogu see selline on, ah???" Ehk siis raamatukogulisus/urkalisus on vaataja silmades :) Mina näen Kapsastes alternatiivraamatukogu/toredat kohtumispaika, kus mu armas sõbranna Susann enda sünnipäeva tähistas.
Täiesti juhuslikult selgus, et ma ei olnud lisaks sünnipäevalapsele üldse mitte ainus kergejalgne antud seltskonnas. Ehk siis sain kokku ühe vana sõbrannaga, kellega kord koos showtantsu sai vihutud. Nii sellest agarast tantsuvihtumisest kui meie viimasest kohtumisest on kõva 8-9 aastat möödas, kuid juttu jätkus pikemaks ja tuli üksteist kõigi oma elu keerdkäikudega ruttu kurssi viia. Koduteel selgus veel, et elame üksteisest kahe trollipeatuse kaugusel. Kuidas see oligi - kõik inimesed kohtuvad elus kaks korda?

No comments: