February 26, 2013

Jälle Kapsad

Iga kuu viimasel laupäeval toimub Kapsastes heategevuskontsert, kus astuvad inimesed oma lõbuks ja soovist teistega oma oskusi jagada väikese publiku ette. Sellel korral oli aga nii esinejate nimekiri kui publiku koosseis päris arvukas - kontsert kestis kokku u 3 tundi. Esinejaid oli kokku üle 18ne ning laulule musitseeriti lisaks nii klaveril, puhkpillidel, kontrabassil, suupillil, kitarril, ukulelel kui ka rohuliblel. Üheks laululinnuks oli minu sõbranna Susann, kelle esinemist ma ootasin ja pettuma ei pidanud.
Selle foto autor on Aron Urb, rohkem pilte vaata SIIT

Minu kõige lemmikum etteaste oli Jonne Putkoneni oma. Ta rääkis, et on Eestis olnud kuu aega ja nüüd on aeg esitada oma esimene lugu eesti keeles. Ta vabandas ette, et piiratud sõnavaraga, mis koosneb sellistest vajalikest fraasidest nagu "vuntsid", "kõrvetised" ja "kas ma võin siin lagastada?" ei anna just palju korda saata, kuid lugu pealkirjaga "Kallistus" oli sellest hoolimata nii südamlik ja siiras. Salmid kasutasid mõnuga ära neid samu eelpoolmainitud sõnu, kuid refrään Eestimaa kallistamisest pani vist kõigil südame natukene kiiremini põksuma :)

Mulle väga meeldis ürituse juures see, et publik ei kõhelnud tuttavale laulule kaasa laulda/ümiseda/nipsutada ja muid lisandeid kuuldavale tuua ning sellele ei vaadanud keegi viltu. Tervet õhtut läbis selline kerge huumor, kõik oli omal kohal ning sujus vabas ja sundimatus õhkkonnas. Anna-Liisa Supp laulis Lykke Li "Tonight'i", kus ta lausa õhutas publikut refrääni kaasa laulma ja see oli tõesti hea.

Järgmise kontserdi ajal olen ma kahjuks väga napilt juba Tallinnast minema kihutanud, kuid seda suurema soojusega hoian endas mälestust selles õhtust. Aitäh!

No comments: