January 8, 2013

Home is a place you grow up wanting to leave, and grow old wanting to get back to

Olen nüüd kaks ja pool nädalat kodus olnud aga tunne on selline, nagu mitte midagi tarka poleks selle aja jooksul korda saatnud. Loomulikult olid pühad toredad ja kodused, palju on sõpru nähtud ja palju saab neid veel näha enne, kui 21. jaanuaril loengud algavad. Homme peaksin korra koolist läbi minema, et uurida kuidas ma oma ainete järelevastamisega peale saan hakata.

Ainus tegevus, mida võib märkimisväärseks nimetada, oli enne vana-aastaõhtut Arcticu spordiklubis käimine. Mul ei ole praegu ühegi spordiklubiga liitumist ja pole mõtet teha ka, kui juba märtsi lõpus jälle ära lähen, aga hea sõbranna andis mulle sellise kaardi, millega võisin 5 päeva jutti Arcticus käia. Ja nii ma siis käisingi - 5 päeva, väga järjekindlalt, esmalt mõnes trenni/jooksulindil vihast kõndi tegemas + ujumas. Ja see ujumine.. Isegi kui jaksu oli vaid 15'ks minutiks, andis see nii palju juurde, tublimatel päevadel olin 45 minutit basseinis. Kogu see tihe trennitamine tuletas mulle vaid meelde kui väga mulle ikka meeldib end liigutada ja kui palju ma sellest Helsingis puudust tundsin.

Uut aastat on olnud nädal aega, kuid sellist "muutust" nagu ma tavaliselt tunnen, seekord pole. Tegelikult tahtsin ma igasuguste harjumustega just nüüd algust teha, et olen ju nüüd kodus ja uus aastanumber ja niimodi.. Kergem alustada. Praegu olen lihtsalt puhanud ja väga vähe pead vaevanud igasuguste asjadega. Nii vähekene olin tubli, et võtsin lugemise ette, esimesena "Keisri hull", mis mulle väga meeldib. Blogi peale mõtlesin nii palju, et võiks jälle rohkem filmidest kirjutada, sest vaatan ma neid endiselt päris palju ja mulle täitsa meeldis neid mõtteid kirja panna.

Eile jõudis lõpuks mu Threadlessi tellimus kohale, minu esimene kord sealt tellida. Matteo oma lõbusate särkidega oli põhiline tagantõhutaja. Natukene küll kahtlesin nende suurustega ja kas on ikka väärt ost, kuid oli kindlasti - prindid on kvaliteetsed, värvid ilusad, särgid tunduvad ka asjalikumad kui H&M'i omad. 16-aastane mina vaataks kindlasti viltu sellistele "röögatult lapsikutele ja üleliia kirjudele rõivastele", kuid 22-aastane mina lööb õnnest käsi kokku ja ootab juba kevadet, et seda helekollast särki mündiroheliste teksadega kokku sobitada.

4 comments:

Kadi said...

Vau. Väga vinge. Kaua pakk tuli ja mis postikulu juurde tuli? Vaatan ise et päris lahedaid särke on seal saada- natuke magusat minu lapsikumale poolele :)

Eliise said...

Vaatan, et 2. detsember andsin tellimuse sisse ja peale jõule oli pakk jõudnud tolli. Peale tolliformaalsusi jõudis see lõpuks minu elukohajärgsesse postiasutusse, kus pidin juurde maksma 13 eurot impordimaksu, saatekulu oli 9 dollarit. Tasub soodukate ajal sealt tellida, minu särgid maksid kõik 12 dollarit, üks oli vist isegi 10.

Kati said...

Kindlasti kirjuta veel filmidest ja sarjadest. Nii mõnigi film sai minul ära vaadatud tänu sinu filmipostitustele.

Kris said...

Lõpplahedad särgid, läksin nende kodukale ka ning ekslesin seal tükk aega nende vahvate riiete hulgas ringi... Oeh, kahju, et selle kuu šopingu raha juba ära kulutasin :D Samas, kui seal see impordimaks jne juures on, siis üksi ka ei raatsiks sealt midagi tellida, vast ikka peab veel huvilisi otsima, koos lõbusam plekkida kõiki saatekulusid :D
Su filmiarvustusi ootan huviga, need olid tabavad ning tekitasid üsna mitmete filmide vastu huvi :)