January 18, 2013

Don't think that I'm pushing you away when you're the one that I've kept closest

Natukene Mustamäe romantikat siia kargesse talveõhtusse. Mõned pildid tänasest, mis iseenesest ei ole märkimisväärsed, kuid eriliseks teeb need asjaolu, et kasutasin esimest korda kooslust Canon 600D (mu põhiline kaamera) + Helios 44-2 objektiiv, mis muidu Zeniti ees käib. Ma ei oska nüüd öelda, kas pilditelt on aru saada, et midagi teisi on. Fokuseerima peab käsitsi ja ise peab määrama särid ja muud värgid. Mind huvitab kuidas sellega portreed jääks, võibolla on seal teistsugune efekt. Ja nüüd meenus mulle, et mul on ju olemas sellele objektiivile mõned filtrid. Katsetamist igatahes jätkub veel.

See trollipilt on midagi, millele ikka vahel mõtlen ja täna tuli esimene ära, kuid rahule ma loomulikult ei jäänud ja tahan proovida veel trollis seest seda sama mõnusat valgust jäädvustada (äkki veel lisaks mõne muheda tolmukübeme..) Kaua mul polnud täna võimalik eksperimenteerida, sest seda kumavat valgust on tõesti vaid viivuks.

2 comments:

Riv said...

Ooh, kodukant!

Mulle väga meeldivad need trollipildid.

Kris said...

Nii tihti olen kuulnud, et Mustamägi ja kõik need magalarajoonid on parajad monstrumid ja mingid sovjetijäänukid... Aga kui ise sellises kandis üles kasvada, näeb Mustamäge täiesti teistsuguse pilguga - seal on nii palju helgeid mälestusi ning tõepoolest, seda võiks nimetada "Mustamäe romantikaks"... nii nagu nähakse Kalamaja agulites ilu, on võimalik näha ka Mustamäe võlusid. Eniveis... need pildid ainult süvendavad koduigatsust, aga õnneks saab see juba paari päeva pärast leevendust ning saan juba ise seal pildistama minna weehoo :)