December 6, 2012

Gala Night 2012

Igal sügisel korraldab Metropolia Business School oma rahvusvaheliste erialade tudengitele Gala Nighti. Ehk siis kohal on tudengid, kes õpivad inglise keeles - nendeks on nii vahetusõpilased kui ka need, kes õpivadki Metropolias 4 aastat: välismaalased ja kohalikud. Ja neid kohalikke ei ole mitte 2-3, kes on otsustanud õppekava inglise keeles läbida, vaid ikka kõvasti rohkem. Kui ma algul ei saanud täpselt asjale pihta, siis nüüd ikka saan aru. Võibolla neil olid selleks muud põhjused kui õppida võõrkeeles on ikka midagi teine. Algul kindlasti raske, kuid pikas perspektiivis tulusam. Oleneb ka kindlasti sellest, kuhu peale lõpetamist on soov tööle suunduda.
Õhtu alustajaks oli kolmekäiguline pidulik õhtusöök. Ja kahjuks minu õhtu seal lõppeski, sest pidin varakult lahkuma: see üritus toimus vahetult enne, kui tulin oma Tallinna turismireisile. Helsingi kodus ootasid kannatlikult Matteo ja Sasha, kuniks ma korraks peol ära käisin. Vahele ma seda üritust aga jätta ei tahtnud, sest sellest räägiti juba tutvumisnädala jooksul: aasta suursündmus, sinna peab minema! Oli küll tore, eriti meeldib mulle näha inimesi piduriietes, kes muidu pusades ja lääpas tennistes mööda koridori ringi loivavad :)

Kuidagi on aga läinud nii, et suuri sõpru mul koolis pole (tegelt on 1 tore saksa tüdruk, kuid tema galale ei tulnud). On tuttavad, kuid sellist kokkuhoidvad seltskonda nagu Vaasas siin minu jaoks ei tekkinud. Nii et õhtu oleks kindlasti olnud poole lõbusam, kui oleks olnud inimesi, kellega juba 2 nädalat enne sädistada, et mis küll selga panna ja kes-kellega-koos-küll-tantsib. Igatahes siit tulevad õige fotograafi pildid:
Kõik Metropolia Business Schooli vahetusõpilased
Kursus, kellega mul kõige enam loenguid koos on
Õppejõud ja teised majategelased
Keegi otsustas meie koolile hümni kirjutada, kuid kahjuks natukene kummaliste sõnadega, pannes natukene liiga palju rõhku joomisele ja sellele, kui vingelt ikka meil alkohol voolab..

No comments: