November 14, 2012

Jõuluootus


Olen oma mõtete ja vist kogu olemusega juba nii jõulude ja kodu juures. Koguaeg mõtlen sellele, kui hea oleks juba kogu koolitööga seotud pinge maha jätta ja kodus olla. Otsin juba praegu netist igasuguseid jõuluküpsetiste retsepte. Esimene jõuluistumine on juba tüdrukutega kokkulepitud ja peas välja mõeldud mida ma kõik selleks puhuks pakkuda tahaks.

Enne seda satun aga veel korraks koju. 24. novemberil (ja õnneks just samal päeval avatakse Raekoja jõululaat!) tuleme pidulikult mina, Matteo ja Sasha Tallinna, et ma saaks neile tutvustada oma kodulinna. Jääme kuni 26. novembrini, millest järgmine päev on minu sünnipäev. Kahjuks aga sünnipäeva ma kodus veeta ei saa, sest sellel päeval on koolis 2 tähtsat loengut, niigi puudun juba eelmisel päeval ühest loengust. Igatahes tahan selle paari päevaga neile võimalikult palju näidata, toredates kohtades söömas käia ja muidu hästi aega veeta.

Sünnipäevaga on üldse kummalised lood. Ootan ja ei oota kah. Tuleb üks isemoodi sünnipäev kindlasti, sest koolis ei tea arvatavasti küll keegi, et mul jube tähtis päev on. Mul on muidu komme alati päev varem igalt poolt suhtlusvõrgustikest oma sünnipäev ära võtta, sest ma ei salli üldse neid "palju õnne" postitusi, mida siis kõik kohad täis on. Tihti on need soovijad inimesed, kellel muidu pole sooja või külma sellest, kas mul on palju õnne või ei. Arvan, et need, kes tahavad päriselt ja siiralt õnne soovida, leiavad selleks parema viisi, kasvõi telefonikõne. Sellel aastal aga sõbranna soovitas avalikuks jätta ja näha, mis saab. Et on nii palju uusi tuttavaid, kes ei tea peast õiget päeva aga tahaksid ikka endast märku anda. Natukene ärevaks teeb ikkagi see mõte mind.

Ootan rohkem jõule ja vana-aastaõhtut, kuigi plaane mul selleks veel pole. Tahan ja ootan juba piparkooke, mandariine, uisutamist, jahedat õhku, kinkide pakkimist, tulukesi linnapildis, glögi.

No comments: