October 17, 2012

Valokarnevaali 2012

Istusin juba pühapäeva õhtul enda rongi peal, et koju minna, kui meenus Linnanmäki lõbustuspargis toimuv valgusefestival. Olin väsinud, statiivi polnud kaasas, järgmine päev äratus 7:00, kuid oli kange soov ikkagi minna, sest sellist võimalust ei ole just iga päev. Silme ees jooksid erinevad pildid, mis mul võibolla jääksidki saamata, kui ma just täna ja praegu ei läheks. Mis siis muud, kui rongi pealt maha, jalad selga ja lõbustuspargi poole!
Lõbustuspargi alal olid erinevad esinejad ja maskotid tegid pulli. Meetrikummikommid olid -50%, elu nagu lill.
Õhtu nael. Selle ümbruses oli umbes 6 50nendates meest, kes olid oma statiivide ja kahurobjektiividega kohale tulnud, lisaks tavakülastajad oma nutitelefonide kaameratega. Mis seal salata, sellest aktraktsioonist sai tõesti hea pildi. Ise jäin veel eriti rahule, et sain niivõrd hea pildi oma värisevalt käekeselt kätte.
Ainus mõru noot kogu loo juures ongi statiivi puudumine, kuna siis oleks kindlasti veel paremaid pilte saanud. Igal juhul on mul hea meel, et läksin ja pildid tulid ka mõnusad.

2 comments:

Maris said...

Pildid on niiiiii lahedad :)

Anonymous said...

Ma ütleks, et ilma statiivita tulid ka väga head pildid. Piltide teravus hämaras valguses on üllatavalt head!