October 15, 2012

Pretty things and clever words

Jälle üks super nädalavahetus möödas ja aeg teile selle "vilju" näidata. Reede õhtul saabusid minu juurde Matteo ja Elisabet. Matteo on siin blogis juba korduvalt figureerinud, kuid Elisabet on paljudele võõras nimi. Temaga tutvusin samuti Vaasas keelekursusel, jagasime ühte korterit. Nüüd õpib ta koos Matteoga Lepaas. Reede õhtul me suurt midagi ei teinudki ja laupäeva hommikul oli meil päris varajane äratus, 7:20.

Läksime Sashale rongijaama vastu ja seejärel hüppasime kiirelt kalaturult läbi. Käisime loomulikult jälle Suomenlinnas, mis oli minu jaoks kolmas kord. Kodus vaatasin, et ma polnudki sellest pilte teinud.. Ainus teistmoodi asi Suomenlinnas oli see, et oli täiesti tuulevaikne. Lausa natuke kõhe oli, sest inimesi nägi väga harva ja oli tõesti erakordselt vaikne ilm, kuigi tavaliselt on seal ülitugev tuul.
Meie põhilõbustus sellel nädalavahetusel oli valimisplakatite uurimine, värvikaid kujusid jagus igale maitsele.
Laupäeva õhtul sättisime end mugavalt sisse minu elutoas, külla tulid veel Lena ja Jasmin, samuti keelekursuselt., kuid kahjuks olid Giovannil ja Steffenil teised plaanid, niisiis olimegi ainult kuuekesi. "Ainult" kuuekesi - see on siiani kõige suurem arv inimesi, kes mul siin külas on käinud.
Pühapäeval seadsime sammud Seurasaarile. See asub umbes 15 minuti kaugusel kesklinnast ja on koduks paljudele lindudele ja oravatele. Lisaks on seal vabaõhtumuuseum. Minu jaoks omas kõige suuremat väärtust kaunis loodus, sest ei ole üldse selline tunne, nagu oleks linnale lähedal.
Uskumatu, et selle pildi sain - oravad pole teadagi kõige kannatlikumad poseerijad, mul ei ole võimast teleobjektiivi ja et veel täpselt seal augus.. Päev oli kohe korda läinud.
Tagasi kesklinnas läksime läbi Helsingi Talveaiast ja jõudsime lõpuks Olümpia staadionile. Suure jalkahuvilisena oli see arvatavasti Matteo jaoks päeva kõrghetk. Kui ma küsisin mõni aeg tagasi, mida ta kõige rohkem igatseb Itaalia juures, sain vastuseks midagi minu jaoks väga üllatavat: Bologna jalgpallitiimile igal pühapäeval kaasaelamist!
Vaade Olümpia staadioni tornist
Ja lõppu üks pilt salatist, mis mul kuidagi eriti nägus välja tuli.

Järgmises postituses pildid pühapäeva õhtust, kui otsustasin peale sõprade rongi peale saatumist ja tegelikult väga väsinud olles natukene spontaanne olla.

No comments: