July 29, 2012

Your head caught in a waking dream

Fleet Foxes - White Winter Hymnal

Fleet Foxes - Your Protector


Üks äärmiselt meeldiv neljapäev, kui otsustasime Kadiga minna Aegviitu. Sõitsime rongiga kella neljaks kohale, käisime RMK teabepunktist läbi, võtsime kaardid ja asusime Nelijärve poole teele. Oli väga palju mustikaid - sõime mõnuga peotäisi. Kulgesime põhiliselt mööda Presidendirada, kuni jõudsime hoopis Nikerjärveni ja otsustasime seal peatuda. Järve ääres viskasime jalad vette ja pidasime jogurtilõunat. Tagasiteel keskendusime marjade korjamisele tühjadesse pudelitesse, et oleks kodus midagi ette näidata.

Saime 20:21 rongile, ehk siis veetsime metsas kuskil 4 tundi ja kokku käisime umbes 8 kilomeetrit, mis läksid kui lennates ja oli täpselt selline paras kogus. Suurt tempot me taga ei ajanud, sest eesmärk oligi uitada, pildistada ja ümbruskonnaga tutvuda. Marju oleks vist isegi veel korjanud, aga sääski ja parme oli õhtul mustikatega üks-ühele.. Ja need lood postituse alguses ei ole suvalised laulud, vaid sobivad sellise lihtsa matkapäevaga super hästi kokku.

Eelmisel päeval (õigemini öösel) käisime sõbrannade-kambaga Hollywoodis. Klubid pole päris minu teema, kuigi tantsida mulle meeldib väga ja see oli alles mu teine õige klubikogemus Eestis. Vahel ma ikka üritan minna, et äkki on lahe pidu ja uskumatult äge. Mõttel pole ju viga, noh et inimesed löövad end üles, saavad kokku ja veedavad lõbusalt aega. Ja vaatamata tantsuplatsi ääres jõllitavatest vanameestest oligi sellel kolmapäeval täitsa lõbus oma seltskonnaga 2 tundi veeta, mille järel ma taksoga eriti halva muusika eest (DJ-vahetus) koju pagesin. Kuid just sellises olukorras saan ma ikka eriti hästi aru, kui ebaklubiinimene ma olen, kui peole järgneval päeval hängin metsas ja naudin seda 120% rohkem. Matkarotid, ühinegem!

No comments: