June 7, 2012

Kuigi õppetöö on ametlikult juba ammu läbi, lõpeb minu semester alles homme, kui on mu praktika viimane päev. Ja just selline koopast välja tulnud inimese tunne tahab küll peale tulla, sest selle kuu ajaga, mil praktika on kestnud, on kõik muud asjad seiskunud - trenni tegemine, kodu korras hoidmine (koristamine, korralik söögitegemine, pesu pesemine), sõpradega suhtlemine. Bloggeris ootab nii umbes tuhat uut postitust ja ise olen samuti postitamisega maha jäänud.

Kuigi tööpäevad on olnud pikad (äratus kell 6, sest sõidule kulub tunnike), ei ole ma mitte ükski hommik ärganud halva tujuga või kirunud oma tööd, vastupidi - ma tõesti tunnen, et peale 8-tunnist ringisebimist ja füüsiliselt rasket tööd suures-suures laos olen ma midagi ära teinud ja kasulik olnud. Mulle meeldib, et mind võeti meeskonda hästi vastu ja üllatasin isegi end, et suutsin nii hästi kõigi tööülesannetega hakkama saada, kui mõned hajameelsus-upsakad välja jätta. Lihtsalt koju jõudes olen nii läbi, et mõte mingist teisest asendist, kui voodis horisontaalis vedelemisest, tundub võimatu. Niisiis võib öelda, et kuigi jäin oma teise aasta praktikaga tõesti super rahule, olen siiski rõõmus, et puhkus on ukse ees - palju und, lugemist (kõik National Geographicu'd on ju ikka uurimata), kohtumisi sõpradega, trenni ja kokkamist. Lisaks ootab mind peagi ees väike reis, mis ei jää blogis kajastamata! :)

Ja üks mõnus 2-tunnine taustamuusika teile, mis mind hommikutegevuste juures saadab

No comments: