June 15, 2012

He became a prisoner of his own past

 Pole tükk aega blogis sõna otseses mõttes oma nägu näidanud (vasakul on minu kõige ülemeelikum poos), igatahes endiselt on märksõnadeks "juuksevärv on visa püsima" ja "tumedatest-riietest-on-kõrini", ehk siis rõhun värvilisele ja heledale. Ja naudin praegust ilma täiega, minu jaoks võibki suvi piirduda +18 kraadiga.

Igatahes võtsin teisipäeval ette väikse šopingu ja lubasin juba kodus endale, et proovin mitte pirtsutada - pluuside ostmine ei ole minu meelistegevus, ma ei vaata neid poes kunagi ja kõigil on midagi viga. Aga seekord lihtsalt ei tohtinud tühjade kätega tagasi tulla, sest suvi on tõesti käes, lühikesed püksid ja seelikud on teemas aga särke pole. Niisiis sain oma õhukesed särgid ostetud ja olen puhkuseks valmis!

Sain eile Erasmusest pika ootamise peale veel ühed head uudised, kuid nendest räägin siis, kui augusti alguses kotid pakin ja minema lähen :) Olen päris ärevil ja just seda "millegi laheda ootust" mul ongi tihti vaja, et õnnelik olla.

Slow Magic - Feel flows


Scuba - So you think you're special

1 comment:

una said...

Oh mul ka alati raske pluuse/t-särke leida. Alati on nii kahtlased lõiked ja liiga läbipaistvad ja liiga lühikesed. Sul õnnestus küll väga armsad pluusid leida ja nii hästi sobivad selga ka.