May 2, 2012

Kalamaja



Proovisin esimest korda video tegemist - ehk siis esimene proov nii filmimisel kui monteerimisel. Kuna olen uute ja huvitavate asjade korral jube kärsitu inimene ja tahtsin asjaga hakkama saada täna ja kohe, kasutasin neid klippe, mis 45 minutiga tehtud said. Ehk siis ma ei ole kõigega rahul, kuid olen siiski üllatunud, et sain esimese korraga rahuldava (enda arvates isegi, et üsna hea) tulemuse kätte. Järgmine kord üritan teha nii, et oleks kasvõi väike liikumine igas klipis, mulle ei meeldi see foto-mulje. Suur vedamine, et ma selle kassi otsa sattusin - muidu oleks vist natukene igav välja kukkunud :)

4 comments:

Anonymous said...

Video on lihtne ning selles peitubki võlu. Mulle igatahes meeldis! Ja kaamerakvaliteet on ka suurepärane. Mis vidinaga sa filmisid, kui võib küsida?

Eliise said...

Aitäh, rõõm kuulda! :) Filmisin Canon 600D ja tavalise 18-55 kit-objektiiviga.

Una said...

Tere! Olen su blogi tihe külastaja. Väga meeldivad kõik su postitused aga pole varem kommenteerinud. Aga nüüd pean, sest mulle VÄGA-VÄGA meeldis see video, mille sa kokku oled monteerinud! Tõesti hea töö! Nii nauditav ja huvitav. Muusika läks ka täpselt kokku sellise rahuliku laupäeva ilusa ilmaga.
Kas teed terve seeria? Kõikidest linnaosadest äkki. Või igast linnast, kus reisil käid?
Jään huviga ootama. Palju edu!

Eliise said...

Aitäh ja nii tore, et leiad siit blogist ikka midagi, mis tagasi meelitab :)
Kuna mulle selle video tegemine meeldis ja suurt huvi pakkus, siis ei ole see kindlasti viimane video. Seeria peale ei ole mõelnud, kuid see mõte on täitsa vahva ja teostatav. Ma ei julge midagi lubada, aga idee mulle meeldib, küsimus on lihtsalt kas, kuidas, millal..
Reiside filmimine võib olla natukene keerulisem (tülikas statiiv või värisev käsi), kuid kui ei filmi, siis pildistan igal juhul :)