May 20, 2012

Elistvere loomapark

Nagu RMK kodulehelgi kirjas, saab Elistveres näha "Eesti metsades elavaid loomi võimalikult looduslikus keskkonnas". Kas just närilistemajas olevad merisead ja muud rüblikud Eesti metsades elavate loomade alla kuuluvad, kuid muus osas on neil täiesti õigus - nii (14-aastasel) karul, põtradel kui ka rebastel ja teistel on mõnusad aedikud puude, põõsaste ja muu sinna juurde kuuluvaga. Eriti loomulik tundus mulle ilveste kodu, mis on küll pildilt välja jäänud. Kel võimalus, igal juhul põigake läbi!

4 comments:

Maria said...

Kihvtid pildid!

Maiken said...

eks seal ole selliseid suuremaid tegelasi ka ikka, keda meie looduses muidu ei kohta, näiteks Euroopa piison :) üliarmsad pildid igatahes! loomad (ja sellised südamlikud pildid neist) on ikka täielik soft spot mul :P

Maiken,
Maikeni blogi - part of me

Norah said...

nii toredad pildid! päris mitmes blogis on Elistvere loomapargi pildid viimasel ajal ette tulnud, et ma mõtlen, kuidas ma ise nii lähedal elan, aga ometi sinna enam ammu sattunud pole. üks potentsiaalne kvaliteetpäev, mille ma kindlasti pean selle suve jooksul veel vähemalt täide viima :) jah, jällegi suurepärased pildid sinu poolt!

Eliise said...

Aitäh teile kenade sõnade eest! :)