May 11, 2012

Contagion (2011)

Realistlik film sellest, mis juhtub siis, kui vallandub kiirelt leviv surmav viirus, kuidas jõutakse jälile viiruse leviku algpunktile ja kuidas käib vaktsiini väljatöötamine.
Ainus asi, mis selle filmi juures mulle natukene meeldis oligi realistlikus, või vähemalt tundus kogu asjade käik väga realistlik, ega tegelikult ju ei tea tagamaid. Ja lõpp meeldis - film algas day 2'ga ja lõpus näitab day 1'i.

Aga muidu oli minuarust igav vaatamine. Arvatavasti just sellepärast, et ma ootasin põnevust ja ma ei olnud tujus midagi tõsist, asjalikku ja tõepärast vaatama. Ma ei ole eriline zombidefänn aga, nii uskumatult (kui ka tobedalt) kui see ei kõla, olid siin just paar zombiet või midagi muud ebaloomulikku ja hirmsat puudu. Ma ootasin ja ootasin, et läheks huvitavaks, et tekiks mingisugune ajapiirang või ükskõik mida. Aga tulult, ikka kulges lõpuni omas tempos. Ei liigutanud minus kahjuks ühtegi närvi, midagi meelejäävat ka ei olnud. Ma just ootasin, et kindlasti on hea, sest näitlejad ei olnud just tundmatud aga seekord läks siis sedasi.

3 comments:

Liisa said...

haa, kummalisel kombel mulle see film isegi meeldis. see oli vist paar kuud tagasi, mil vaatasime õhtul kaht "nakkusfilmi", see ja siis Perfect Sense (http://www.imdb.com/title/tt1439572/) mõlemad oma kategoorias täiesti esinduslikud. viimane muidugi tundelisem ja Ewan sõidab fixiega ja uudsem lahendus haiguse näol, ... aga see Contagion oli lihtsamat viisi põnev :)

Kadri said...

sul on väga huvitav blogi ja head sissekanded:)

Eliise said...

Perfect Sense tundub mulle põnevam ja igal juhul vaatan selle ära!

Kadri, aitäh :)