May 5, 2012

Chloe (2009)

Doktor Catherine Stewart'il oleks justkui kõik olemas - hea töökoht, õppejõust soliidne abikaasa, edukas poeg ja uhke kodu. Peale seda, kui mees ei tule oma sünnipäeva üllatuspeole ja ütleb, et jäi napilt lennukist maha, hakkab Catherine kahtlustama, et mehel on armuke. Peale mehe mobiilist võõra noore naisega sõbrapildi leidmist on ta oma kahtluses juba nii kindel, et palkab "eskorditüdruku" oma meest võrgutama, et näha, kui kaugele mees läheb. Ta aga ei oska ette näha, kuhu viib end selle salapärase tüdrukuga sidumine.
Alustan sellega, et kõik 3 peaosalist meeldivad mulle näitlejatena - Liam Neeson nendest arvatavasti kõige rohkem, kuid ka Julianne Moore (Clarice Sterlinguna istus mulle tegelikult Jodie Foster rohkem aga Moore on siiski meeldiv) ja Amanda Seyfried. Niisiis juba selllepärast arvasin ma, et võib tulla täitsa asjalik vaatamine. Film oli põnev ja ma ei teadnud ette, mis täpselt toimuma hakkab. Nagu teada, meeldib mulle see, kui on detailidele tähelepanu pööratud. Kasvõi see, et neil oli tõesti ilus ja maitsekas kodu, andis kohe palju juurde. Kahjuks aga oli muusika ülitavaline ja mäletan, et vahel isegi veidi häiriv oma ootuspärase thrilleri-muusika-laadsusega. Aga kui sellest mööda vaadata (kuulata?), siis oli kõik tip-top, vähemalt minu jaoks oli sisu, mille kulgu ei osanud ennustada, uus ja huvitav.

No comments: