April 24, 2012

You can't start the next chapter of your life if you keep re-reading the last one

Mõtlesin, et tulen kirjutama ja lisan nagu ikka mõned hiljutised pildid postitusele. Fotoka mälukaardilt leidsin ainult ühe pildi oma hommikusöögist - greip ja puder tassis. Seekord siis niimodi.

Midagi erakordselt huvitavat ma viimasel ajal korda pole saatnud, sellest ka "minu" postituste vähesus. Uudiseid on ainult nii palju, et Erasmuse dokumendid olen korda saanud ja nüüd jääb üle vaid ametlikku vastust oodata, mis peaks tulema mai kuu jooksul. Ülehomme lähen pikaks nädalavahetuseks emale külla ja siis lähen vaatan koolimaja üle.

Algul arvasin ma, et hakkan koolis käima kesklinnas, seal on kooli peahoone. Mul ei käinud algul üldse peast läbi, et 16 000 õpilast ei käi ju ühes majas.. Nii selguski, et Metropolial on 15 erinevat maja üle terve linna. Lõin enda maja kontaktandmed lahti ja avastasin, et kesklinnast on asi ikka väga kaugel. Siis tegin aga hoopis olulisema avastuse - ma ei tea täpselt, millise universumi, jumala või saatuse käsi mängus on, kuid minu koolimaja asub kahe rongipeatuse kaugusel kodust :) Õnneks õnneks õnneks, sest kui kool asuks teisel pool linna servas, siis oleks tee ikka väga pikk.

Kool hakkab vaikselt lõpule jõudma, järgmisel nädalal on viimased loengud ja eksamid juba käivad. Mai keskel aga alustan praktikaga, mis seekord kestab kuu aega. Ja peale seda on suur suvi käes :)

Kas te ikka amuuri leopardi poegi olete vaadanud? Mul ei möödu mitte ühtegi päeva, kui kasvõi korraks ei viskaks pilku peale. Nad kasvavad tõesti silmnähtavalt.

Lähiajal tuleb veel filmipostitusi, üks retsept ja peale nädalavahetust võibolla ka mõned Helsingi pildid. Jääge kuuldele!

No comments: