March 16, 2012

No reason to stay is a good reason to go

Hei! Ilmutan oma nägu üle pika aja jälle korraks :) Nädal on möödunud ilma eriliste vahejuhtumiteta, kui välja arvata see, et olen kuidagi moodi oma jalale liiga teinud ja pean nüüd trennist väikese pausi tegema. Ja seda nii valel ajal - just praegu olen erilist indu täis trennisaalis hüplema ja kargama. Ka ülejäänud nädalavahetus möödub üsna igavalt üksinda kodus, üritan jalale puhkust anda.
Paar päeva tagasi käis mul õde külas, küpsetasin selleks puhuks pestojuusturulle. Oma peas kujutasin ma neid paremana ette, midagi oleks pidanud sinna veel lisama aga muidu täitsa head.
Tumblris olen vahelduva eduga aktiivne, viimasel ajal olen sinna rohkem sattunud.
Viimase aja muusikaline avastus on Fleet Foxes, eriti meeldib mulle "Mykonos":


Mulle meeldis väiksena kohutavalt laagrites käia, nii tantsu- kui noortelaagrites, ja tegelikult meeldib praegugi. Ja just praegu tunnen ma, et üks hea laager oleks just see, mida vaja: päevad täis organiseeritud tegemisi, õhtul väike seltskondlik üritus, loodus, uued sõbrad.. Ja naljakas oli see, et laagris tekkis alati mingisugune kummaline põnev tunne, et oled kuskil väga kaugel ära, kuigi tegelikult olid kodust võibolla 100-200 km kaugusel.

Üldse laagriõhustik on kuidagi teistsugune ja eriline, mida ma ei oska täpselt seletada. Ja seda mitte ainult 10-aastasena, aga ka veidi vanemana, tekib laagris ühtekuuluvustunne üllatavalt lühikese aja jooksul ja võõraste inimestega leitakse ühine keel tunduvalt kergemalt, kui "tavaolukorras". Ja just seda ma praegu vajangi: uusi inimesi enda ümber, uusi sõpru, uusi vaatenurki (ja magada liivases naris muidugi, laagri lahutamatu osa).

6 comments:

sandra said...

Mina olen neile rullidele lisanud natukene päikesekuivatatud tomateid :)

Anonymous said...

Mida sa Eesti modellisaatest arvad?

Eliise said...

Olen suhteliselt neutraalsel arvamusel, sest ootasin midagi palju hullemat tegelikult. Parandada annaks palju, pildistamised võiksid olla huvitavamad (aga järgmises osas nad vist peavad trosside küljes rippuma, see on hea), saatejuht ei anna saatele mitte midagi juurde. Žürii ei istu eriti, ei jäta kuidagi sümpaatset ja professionaalset muljet. Mul oli väga hea meel, et miss Jay oli ühes osas, andis seda õiget maiku juurde :D Tüdrukud on täitsa toredad, kuid üllatas nende teadmatus antud valdkonna suhtes, disainereid ei teata. Kõige enam meeldib mulle välimuselt Aleksandra, Triinu ja Keiu on samuti positiivselt silma jäänud. Selle eesti keele koha pealt polegi muud öelda, kui seda sama, mida Aleksandra ise saates ütles: kui kasvad üles keskkonnas, kus eesti keelt vaja ei lähe ja koolis on samuti rõhk teistel ainetel, siis polegi midagi imestada.

Susann said...

Sekundeerin! Olen suvelaagrist unistanud juba mitu aastat. Kord mõtlesin isegi, et äkki peaks kuskil kasvajataks hakkama - me oleme ju laagrilisteks liiga vanad, hah... Karepale tahaks! :) Vaatasin jõuluvaheajal kodus aastaid hiljem meie Chicago-videot... Selline nostalgia tuli peale. Kui mäletad: "Olla... või mitte olla?!"

Eliise said...

Chicagot mäletan, kuid videot pole endaarust küll näinud. On see sul kuskil plaadi peal? Kui kunagi koju satud, laenaksin hea meelega ja vaataksin ka :)

Susann said...

Ei ole plaat, vaid vana VHS-videokassett... Aga kui sul on veel alles mõni masin, millele see sööta, siis oled leidnud hea põhjuse taaskohtumiseks (ja ilmselt ka taastutvumiseks)! :P Muidugi ma nüüd hakkasin kerge kartusega mõtlema, mida "muljetavaldavat" sellele lindile veel sai jäädvustatud... Aga laenan (või ootan külla vaatama) hea meelega! (Samas, kas ma mäletan õigesti, et kandideerisid sügiseks Erasmusele...? Jõuan ise Eestisse tagasi võib-olla alles augustikuu lõpus...)