February 20, 2012

You're my questions, you're my proof

Kevadeootus on südames ja täna oli hetkeks juba täitsa õige tunne, kui olime järjekordsel "ekskursioonil" Lasnamäe külje all ühes ettevõttes ja päike paitas põske. Kohe märtsi alguses võiks juba korralik sula tulla.

Midagi väga huvitavat vahepeal toimunud pole. Sõbrapäeval tulid mõned kursaõed minu juurde, sõime ja lobisesime.
Reedel käis mu hea sõbranna minu juures muffineid tegemas ja mis põhiline - lobisemas.
Reedel käisin esimest korda Golden Dragonis söömas. Toit on seal väga hea, tunduvalt parem kui Chopsticksis, mis on viimasel ajal kuidagi alla käinud. Algul olime ainsad külalised ja oli naljakas tunne, nagu koht oleks ainult meie pärast üle mitme aasta lahti tehtud, kuid peagi tulid veel paar seltskonda õhtustama. Fortune cookie oli tore üllatus.

Homme on mul koolist vaba päeva, kavatsen paarist poest läbi hüpata ja omaette hästi aega veeta. Täna andsin aga Erasmuse avalduse sisse, esimene samm on tehtud!

2 comments:

K. said...

Uuh, see esimene pilt tekitab kadedust, ma tahaks ka, et mul laud niimoodi toidust lookas oleks :D Hmm, Erasmus... millised plaanid on siis?

Eliise said...

Ma jällegi vesistan alati su blogis kookide, muffinite jms piltide peale, pidevalt küpsetate koos :D

Plaan on minna üheks semestriks Metropoli Ametikõrgkooli Helsingis. Väga väga loodan, et saan sinna ja olen juba praegu nii elevil!