February 22, 2012

You don't mind if life's not that pretty, it will soon disappear and be miles away

Midagi on mul nüüd selle roosa värviga.. :D Juba teine riideese just sellist erksat fuksiatooni. Kõigist tänastest värvilistest pükstest, olid need kõige parema lõikega ja värv tundus ka enda seljas õigem, kui näiteks tumedam peaaegumündiroheline või laimikollane. Lisaks olid need allahinnatud 15 eurole. Seppäläs olid kõik sukad -20%, niisiis ostsin lõpuks kollased sukad ära. Ootan ikka väga kevadet, sellest ka selline värviihalus. Tegelikult peaksin endiselt keskenduma hoopis pluuside ja kampsunite otsingule, kuid see ei suju mul üldse.

Tähemustriga sukad ja kunstripsmed, mis on muide minu elu esimesed, ostsin homset kostüümipidu meeles pidades. Pilte ei saa praegu lubada, kuid võib õnneks minna. Samuti ei maksa lootusi kõrgeks ajada, minu "kostüüm" on pigem tagasihoidlik ja rõhub mugavusele :)

2 comments:

Norah said...

ma avastasin end eelmise aasta kevadel sama fakti ees, et midagi on mul selle fuksaroosaga :D aga no midagi nagu on selles värvis lihtsalt. ma ei tea, kas toob kevade kuidagi lähemale või... eriti mõnusad on mu meelest just sellist värvi püksid, väga pilkupüüdvad. hea valik! :)

Anette said...

ooh, kõiki asju tahaks endale ka! :) need püksid on eriti šefid.