February 8, 2012

Käsil olevad sarjad

Kuna mul hetkel millestki uuest kirjutada pole ja pildistamisega on samuti kehvad lood, on praegu paras hetk käsile võtta postitused, mida juba mõnda aega olen üritanud kirja panna. Viimase kuu aja jooksul olen massilises koguses vaadanud sarju - olen jõudnud vanadega uuesti järje peale saada aga ka täiesti uusi vaatama hakanud. Aasta alguses oli periood, kui kooli veel polnud ja ma ei teinudki muud, kui käisin trennis ja vaatasin kodus sarju. Ma ei tahtnud mitte millegagi tegeleda ja sarjad on just need, mis vähemalt minu puhul kurbusemõtted enamvähem eemal suudavad hoida. Niisiis praeguseks olengi jõudnud punkti, kui mul on korraga käsil 9 sarja. Ja uskumatul kombel esineb ikka veel hetki, kui mitte ühelgi nendest pole uut osa välja tulnud.. Proovin sarjad järjestada kronoloogiliselt, alustades sellest, mida kõige esimesena vaatama hakkasin.

Desperate Housewives on kestnud juba nii kaua, kui ma mäletan. Ma ei ole kindel, kas ma olen esimeste hooaega kõiki osasid näinud, sest siis jälgisin neliku tegemisi veel telekast. Tundub, et praegune, 8. hooaeg, jääbki nende viimaseks, kuid ma ei ole õnnetu, sest minu arust on selle sarja kõrghetk juba ammu ammu möödas. Aga huvitavaid karaktereid ja põnevaid sündmusi on sellel teekonnal palju olnud. Lisaks on see minuarust ainus sari, mille peaosaliste iseloomujooni ja olekut tajub kõige rohkem tuttavate seas, peaosalised on piisavalt loomulikud ja usutavad (enamasti).

Gossip Girl on samuti päris pikka aega mu huvirobiidis olnud. Enne sarja lugesin raamatuid, kuid mitte kõiki (paar viimast on vist lugemata). Raamatud meeldisid väga aga kui sari välja tuli, ei suutnud ma seda alguses vaadata. Mind nii häiris see, kui mööda olid praktiliselt kõik tegelased (eriti Vanessa, õh). ja igasugune eripära, mis raamatus oli Danile ja Jennyle näiteks antud, olid sarjas kadunud. Läks aega mööda ja andsin sarjale uue võimaluse. Ja nüüd, kui raamatud on minu jaoks jäänud kaugesse minevikku, ei mõtle ma enam sellele raamatuteemale ja naudin lihtsalt sarja. Samas ikka kui mõelda, kuidas asjad on läinud, siis pole eriti loogiline. Chuck oli kõike muud kui hea ja meeldiv raamatus. Isegi sarjas oli ta algul minuarust pigem selline paha ja nilbe. Aga jällegi, kui keskenduda praegusele, siis ei pane seda nagu tähele eriti. Minu jaoks on Blairile parim kaaslane on Chuck :) Sarja plussideks on muusika ja stilistika, häirib mind ainult see venitamine vahepeal ja see viimane Blairi-Chucki teema (jumalale antud lubaguse pärast ei saa koos olla) on juba täiesti absurdne..

90210'ga on mul kummaline suhe. Ma ei oska välja tuua ühtegi põhjust, miks ma seda vaatan, sest otseseid plusse ma nimetada ei oska. Samuti on sealsed probleemid tihti kuidagi mitte-usutavad ja võõrad (keegi ajab pidevalt kedagi auto alla jne). Ju siis ikka on piisavalt huvitav ja midagi tõmbab. Vahepeal meeldis see mulle isegi rohkem kui Gossip Girl, mõlemal on olnud nii häid kui ka halvemaid perioode.

The Big Bang Theory meeldib mulle väga! Hakkasin seda enamvähem samal ajal Two and a Half Men'iga vaatama, kuid viimane ei pakkunud mulle kunagi nii palju nalja, kui see sari (Charliet ei sallinud kunagi, Alan hakkas ka iga hooajaga üha enam närvidele käima). Sheldon on mu lemmik, eriti tema ebalev naer.

How I Met Your Mother'i vaatajaskonnaga liitusin siis, kui juba päris mitu hooaega oli tehtud. Loomulikult alustasin täiesti otsast peale ja nüüdseks on vahe tasa tehtud. Ma mäletan väga hästi, kui peale esimest osa ei osanud ma mitte midagi arvata, täiesti külmaks jättis. Olen mujaltki kuulnud, et selle sarja pilot pole kõige õnnestunum ja õige tunnetus tuleb alles hiljem kätte. Igatahes naudin seda sarja väga ja loodan, et lõpp tuleb vägev ja ootustele vastav. Siiani pole kordagi pidanud pettuma.

Pretty Little Liars on meeldiv just oma teistsuguse sisu poolest, et ei ole lihtsalt 4 ilusat tüdrukut ja dilemma "kellega jõuluballile minna?!". Väga huvitav ja ettearvamatu vaatamine igatahes. Kui kogu see jälgimise ja Ali teema kõrvale jätta, elan kõige rohkem kaasa Ariale ja Ezrale, sest nad sobivad nii hästi kokku :) Kohe algusest peale hakkas väga meeldima.

New Girl'i leidsin tänu Briti blogile ja teadsin, et pean seda kindlasti Zooey pärast vaatama. Ja siiani on Zooey ainus põhjus, miks ma seda vaatan. Tema ja ta riietus. 3 mees-peaosalist ei anna minu arust absoluutselt mitte midagi sarjale juurde (pilt illustreerib olukorda hästi) ja sisu pole ka teab mis põnev või naljakas. Aga Zooey Deschanel teeb oma olekuga peaaegu kõik tasa. Samas ma ei oleks kurb, kui nendele kolmele mehele oleks natukene sisukamad tegelaskujud välja mõeldud. Ainult Schmidt suudab natukene väljakujunenud tegelaskuju muljet jätta.

Awkward'i leidsin läbi IMDB, kui uurisin midagi New Girli kohta. See on päris noortekas komöödia, ma ei teagi kui vanad need tegelased seal on, 16 võibolla. Jälle teistsugune sari minuarust, kui tüüpiline "noored-koolis-suhted-ja-draama". Tegelaskujud on läbimõeldud, ka kõrvaltegelastel on sisu. Esimene osa oli kõige parem, kahjuks on sealt edasi natukene alla vajunud tase, kuid siiski päris entertaining. Lühidalt võib sisust nii palju öelda, et peaosaliseks on ebapopulaarne tüdruk, kes saab üldsegi mitte soovitud tähelepanu osaliseks, kui ta kodus kukub ja kooli suure kipsiga ilmub. Nagu sellest veel vähe poleks, arvavad kõik, et kips on ebaõnnestunud enesetapukatse tagajärg.

Ja viimaseks on praegu käsil olevatest kõige meeldivam ja põnevam sari, Revenge. Peaosas on mu läbi aegade kõige lemmikumast sarjast Everwood pärit näitleja, kes ei ole mulle kahjuks kunagi suurt muljet jätnud. Aga siin ta ei häiri mind otseselt, sest nii paljud teised asjad on ülihead. Sisu on väga haarav, muusika on super. Kurja naist mängiv näitleja on täpselt õige ja täidab oma rolli kõige paremini. Kahjuks aga ma kardan, et see sari ei pea kaua vastu, sest tundub, et praegune storyline lõppeb esimese hooajaga. Lugesin, et järgmisel hooajal (kui sarja pikendadatakse) plaanib lihtsalt keegi teistest tegelastest kättemaksu, kuid ma ei usu, et see enam "see" on. Kindlasti üks ägedamaid sarju, mida näinud olen ja olen tõesti kurb, kui see piirdubki ühe hooajaga. Samas hea, et ei venitata mõttetult pikaks, vaid tegevus tõesti liigub iga osaga edasi. Eks omad nõrgad kohad on ka sellel sarjal olemas - vahepeal on natukene liiga klišee tunne, kuid mulle meeldib kõik ülejäänud nii väga, et ei pane pahaks. Juba esimene osa on nii nii hea, et olen seda juba mitu korda vaadanud :) Igatahes soovitan!

Ja ongi kõik. Pikk jutustus tuli kokku, kuid tahtsin lihtsalt sellise ülevaate teha. Millised on teie kõige lemmikumad sarjad?

8 comments:

sandra said...

Haa, ma mäletan ka Gossip Girli raamatutest Jennyt kui lühikest, metsikult suurte rindadega tüdrukut...ja no sarja Jenny ei vasta küll neile tunnustele :)

Maiken said...

siit nimekirjast olen ühe sarja austaja ja selleks on Pretty Little Liars, mille uusimat osa just veidi aega tagasi vaatasin. teisi sarju pole pmst kunagi vaadanud.
aga mida ma siis vaatan? praegu on nendeks sarjadeks lisaks eelnevalt mainitule The Vampire Diaries, The Secret Circle, The Lying Game ja Jersey Shore, samuti CSI Miami. muidu vaatan ka American Horror Story't, ANTM'i, The Walking Dead'i. suhteliselt palju on neid jah, aga meie telekanalitelt pole ju midagi vaadata kunagi :P

Anonymous said...

Hei. Mul selline natuke loll küsimus, kus kohast sa vaatad neid sarju, telekas? Arvutist? Kui arvutist, siis kust downloadid?
Väga põnevalt kirjutatud ning nii mõnigi sari hakkas huvi pakkuma :)

Liisa said...

ha! nn noortesarjad on ka üks minu deadly sins nimekirja kuuluvaid asju. lisaks sinu poolt välja toodutega (millest enamik klapivad minu listiga), meeldib mulle 2 Broke Girls. http://www.imdb.com/title/tt1845307/ hea aja- ja asjakohane huumor ning mitte ainult paarisuhetega seotud intriigid (mille annuse tegelt saab gossip girlist juba kätte). soovitan!

Eliise said...

Sandra - Ongi, Vanessa pidi ju ka kiilakas, natuke matsakas ja üleni musta olema riietatud..

Maiken - ANTMi vaatan ma tegelikult ka, aga kanal2'st. Võiks juba uus hooaeg alata küll :D

Anonymous - Sarju vaatan arvutist, põhiliseks leiukohaks on isohunt.com.

Liisa - Ma juba korra piilusin seda 2 Broke Girls'i, IMDB's on ta soovitustes kirjas vist Awkwardil. Võtan selle ette, kui mõni minu sarjadest otsa saab :)

Blair said...

kui sa veel vaadanud ei ole, siis plz tee seda.. sarjaks siis Modern Family. näitab tegelt seda tv6st ka aegajalt aga telekast vaadates on suht jura. algusest peale peab vaatama, et tegelastest aru saada.
ma loodan, et vaatad ja et meeldib.

Eliise said...

Pean nimekirja panema, tänks. Mul on tunne, et varsti lõppevad igasugused sarjad ära (Desperate Housewives näiteks ja midagi veel äkki) ja siis nende asemele võtan. Sa rääkisid ühest huvitavast veel trollis mulle, kus mingi mees proovis igasuguseid toite üle maailma, mis selle nimi on?

Blair said...

selle nimi oli The Layover.