February 29, 2012

Ilma külmkapita


Nädal aega tagasi läks mul külmkapp katki. Vähemalt nii ma arvasin, tegelikult oli õnneks asi ainult pistikupesas. Kahjuks olen ma köögitehnika alal niivõrd võhik, et ma seda iseseisvalt välja ei osanud selgitada (valet pistikut proovisin erinevatesse stepslitesse) niisiis elasin nädala ilma külmkapita. Kolisin oma asjad rõdule, kuid seal oli see temperatuur nii kõikuv, et eriti ei tahtnud midagi hoida seal. Niisiis mõtlesin rõhku hoopis puuviljadele panna. Olen nüüd juba vist 4 õhtut järjest endale mõnusa puuviljasalati kokku meisterdanud, panen sinna banaani, apelsini, granaatõuna, ananassi, täna viskan kiivit ka sisse. Eile sain külmkapi uuesti töökorda, rõõm oli suur. Puuvilju söön aga meeleldi edasi :) Hea tuju saladus ongi puuviljad ja läheneva kevade tunne!

1 comment:

Anonymous said...

Pagan, just tulin poest - ei ostnud eriti puuvilju - nüüd sa ajasid selle salati isu peale!