January 13, 2012

What's Your Number? (2011)


Ally on noor naine, kes avastab Marie Claire'ist ühe artikli - väidetavalt naised, kellel on olnud üle 20 seksuaalpartneri, on vähem tõenäoliselt ühel päeval õnnelikus abielus. Ally otsustab siis kõik enda senised peikad kokku lugeda ja saab arvuks 19. Tal on küll veel lootust ja ta otsustab, et järgmine mees, kellega ta suhtesse astub, on tema "see ja õige". Kahjuks ei lähe sellega väga hästi ja 20 ongi täis. Nüüd leiab ta, et ju on see ainuõige mees üks tema eksidest ja ta asub neid oma naabriga üles otsima.


Olen viimasel ajal igasuguseid kergeid filme vaadanud, sest ma ei taha praegu üldse tõsistel teemadel kaasa mõelda ega pisarakiskujaid vaadata. Ühtlasi on teid hoiatatud, selliseid lühifilmipostitusi on veel tulemus. Igatahes seda filmi otsustasin vaadata Anna Faris'e pärast. Ta on üldjuhul päris naljakas (Scary Movie'des meeldib ta mulle, samuti "Just Friends" ja loomulikult "Hot Chick", mis on üks mu lemmikkomöödiatest) aga siin ta oli kuidagi keskpärane, võibolla oli roll selline vähem värvikam. Sisu oli ka selline tavaline tegelikult ja lõpp NII ettearvatav, kui üldse võimalik (tema naaber loomulikult, jah). Aga muusikavalik oli selline rõõmus jällegi. Uuesti ei vaataks ja erilist soovitust väärt ei ole, aga igaval õhtul täiesti vaadatav.

Little Jackie - Take Back The World


1 comment:

Teele said...

Ma just vaatasin seda. Ja tõesti nii ettearvatav, aga uuesti ei vaataks küll jah. No muidugi kui midagi teha pole siis on küll päris hea ajaviide, aga muidu mitte midagi erilist :)