January 5, 2012

What's in my bag?


Need "kotimeemid" või kuidas iganes neid kutsuda, on mulle alati pinget pakkunud. Lõpuks mõtlesin ise ka selle ära teha aga kuna tühjendan oma kotti pidevalt, siis ei leia sealt mitte midagi ebavajalikku ega mingeid vanu ununenuid asju. Oma igapäeva toimetuste ajamiseks (ehk siis kool..) on mul üks suur kott, mille sain emalt viimaseks sünnipäevaks. Ja sisu on tavaliselt järgmine:

Pinal - juba vana ja kulunud, aga alati kaasas, sest lisaks pastakatele on mul vaja harilikku pliiatsit, markereid, värvilisi pastakaid jne. Ma ei kujutaks ette, et need mul lahtiselt mööda kotti laiali oleks. Niisiis pinal on must have.
Riidest poekott - söögipoes ostude tegemiseks on kilekott juba ammu out. Võite vaid mu ängi kujutleda, kui avastan kassas, et poekott on koju jäänud. Üritan seda olukorda vältida ja alati ühte riidest kotti kaasas kanda.
Kaustikud ja muud õppematerjalid.
Huulepalsam - Neutrogena on lemmikuks kujunenud.
Näts - päris nii suurt ängi kui poekoti ununemisel ma nätsu puhul ei ilmuta, kuid orbit on ikka päris oluline küll.
Salfakad.
Mp3-e mängija - parim sõber ühistranspordis.
Päevik - olen krooniline unustaja. Kõik mis oma käega kirja ei saa pandud, poleks nagu ajju jõudnudki. Kodutööd, kontrolltööd, eksamid, kokkusaamised, trennid, arstiajad jne on vaja üles märkida.
Rahakott - olen tahtnud uut rahakotti alates euro tulekust, kuid kõigil on viga midagi. Kui euro tuli, kaevasin välja ühe vanaema antud koti, nende kõigi müntide pärast, sest eelmisel rahakotil oli senditasku väga vigane. Ja siis jäingi kasutama. Mõnus väike, aga sellel võiks olla kaks vahe sees, et ühte panna kaardid ja teise mündid.
Veel üks märkmik - sinna jõuab igasugu märkmeid ja nimekirjad asjadest, mida on vaja poest osta või mida tegema pean ja muud sellist. Sama jutt mis ennegi - mis kirjas pole, pole meeles kah.

Nüüd pilti vaadates avastan, et 3 asja on pildilt puudu: mobiil, võtmed ja veepudel. Mul oli koguaeg tunne seda pilti tehes, et midagi on raudselt puudu. Loomulikult need kõige olulisemad :D

3 comments:

Maiken said...

see all vasakus nurgas olev märkmik on meil sama (või noh, minu oma on kirsipunane, aga mudel on küll sama). ja lisaks kõigele muule märgin sinna aegu, mil mu lemmiksarjade hooajad jätkuvad või uued algavad :D

Lela said...

Oh nii armas postitus! Sa inspireerisid mindki sarnast postitust tegema, aitäh! :)

Susann said...

issssver. minu koti must-have sisu on täpselt sama (ehkki Neutrogena asemel on Blistex, päevik hoopis violetne, rahakott on suur ja rohkesahtliline jne)... ainult lisamärkmik puudub, sest päeviku tagakaane küljes on lisalehed juba olemas :) super!