January 2, 2012

Patrick ja põhjapõder

Olen nüüd kodus tagasi ja peaks vaikselt postitamisega järje peale saama. Siin on pildid 26. detsembrist, kui väga paljud tallinlased kogunesid Pirita ja Viimsi kanti, et jälgida tormist merd. Rahvast oli ikka kõvasti, ilus päikseline ilm oli. Alles kodus avastasin, et mingeid vingeid lainepilte mul polegi, kuid ega ilma teleobjektiivita sealt poleksi midagi saanud, sest mõne nurga alt lõi meri ikka mõnuga üle kallaste ja õhk oli pritsmeid täis, ei olnud väga tark mõte seal läheduses kaameraga passida. Midagi aga siiski pildile püüdsin ja põhiline saak tuli Viimsi vabaõhumuuseumist, kus on kaks vahvat põhjapõtra. Neil on seal õnneks tunduvalt hubasem kodu, kui Raekoja platsi esindajal..

4 comments:

Anonymous said...

Olen juba mõnda aega sinu blogi aeg-ajalt külastanud ning lisaks headele sissekannetele on mulle silma jäänud väga head fotod. Ma eeldan, et enamasti oled sa ise need klõpsanud? Igatahes, mis kaamerat sa kasutad ja kas piltide korrigeerimiseks oled mõne hea pilditöötlusprogrammi appi võtnud?
: )

Eliise said...

Aitäh, kõik on minu tehtud fotod. :) Sain endale just uue kaamera Canon 600D, kuid sellega olen alles vähe teha jõudnud (selle sama postituse pildid ja siis jõululaua pildid). Enne seda kasutasin Canon 300D'd. Objektiividest on mul tavaline 18-55 kit ja 50mm 1.8 fix. Pilte töötlen harva ja minimaalselt, kasutan Photoshopi. Selle postituse pildid on töötlemata.

Norah said...

ma polegi vist su blogi kunagi kommenteerinud, kuigi olen jälginud päris pikalt. väga meeldib! nähes neid pilte aga mõtlesin, et no ma pean lihtsalt ütlema, et fantastilised pildid ja eriti super, et sa pole üldse töötlust kasutanud. kiitus piltide suunal käib tegelikult iga sinu postituse kohta, aga need pildid siin meeldisid kohe eriti :)

Eliise said...

Suur aitäh! Sellised kommentaarid teevad tõesti tuju heaks. :)