January 15, 2012

Always wear your invisible crown

 Pole tükk aega blogis niisama igasugustest asjadest jutustamas käinud. :) Nüüd on lõpuks natukene õiget tuju ja võibolla ka midagi põnevat näidata.
 Juba mõni aeg tagasi ostsin Selverist endale päris odavalt 3 küünlaalust (üks maksis 1.60 kui õigesti mäletan). Mulle nii meeldib selline tumelilla kodusisustuses ja kui me remonti tegime minu toas, siis algul oligi plaanis natukene rohkem lillat sisse panna. Otsisime ju seda ideaalset värvi voodikatet. Lillat voodikatet me ei leidnudki aga nüüd on mul vähemalt need küünlaalused. Küünalde põletamine on muidu igapäevaseks saanud, palju hubasem on õhtul olla. Ja seal taga on näha imeilus jõuludeks saadud iittala karp, kuid karbiarmastusest tuleb kunagi hiljem üks postitus.
 Üleeile sain üle pika aja oma sõbrannaga kokku ja mulle väga meeldivad tema toas igasugused väikesed detailid. Siin väike valik nendest.
 Uus avastus minu jaoks on maitsestamata jogurt. Muidu olen smuutisi teinud ikka jäätisega aga seetõttu teen neid ka päris harva. Tihti pole jäätist kodus kui isu on või ei taha lihtsalt midagi nii magusat. Aga nüüd olen juba mitu korda maitsestamata jogurtiga smuutit teinud ja ülihea kerge vahepala on see. Vasakpoolne on kiivi+õun+banaan, parempoolne on õun+banaan+teelusikatäis astelpajumarmelaadi.
Detsembri lõpus ostsin Vero Modast erkroosa bleiseri. Kui Number 9'sas käisime, tahtsin musta kleidi juurde natukene värvi, sest üleni must riietus ei sümpatiseeri hetkel üldse. Ja imekombel leidsingi Kristiine keskusest just selle mis vaja - ma ei pannud peas värvi paika, lihtsalt mõtlesin, et ühte mõnusalt erksat jakki on vaja. Kunagi oli Zaras midagi sarnast ja hiljem kahetsesin, et jätsin hinna pärast ostmata, kuid nüüd sain ikkagi ja natukene odavamalt ka. Loomulikult ma algul kahtlesin ja keerutasin seal proovikabiinis sada korda, et kas ikka on õige otsus. Pikad juhtmed, nüüd ainult seda kannakski. Ja kui ma juba mõtlen kui paljude asjadega see kevadel sobida võiks.. :)
 Mingeid erilisi uusaastalubadusi ma seekord ei andnud. Olen küll väga hoolega trennis käinud (eelmisel nädalal 4 korda, sellel nädalal tuleb 3 täis), kuid ma ei taha end ka eriliselt sundida. Kui kool hakkab, siis ma ei tea jälle palju mul aega muudeks asjadeks on. Hetkel tundub tunniplaani järgi küll, et peaks jõudma, kuid ei oska veel öelda kui mahukad on sellel semestril kodutööd. Homsest hakkavad loengud, esmaspäevad hakkavadki kõige karmimad olema (8:30 - 18:00). Igatahes ootan huviga, mis sellel aastal, nii kooliga seoses kui ka muidu, mulle uut pakkuda on.

Uudis on veel see, et blogi vaadatavus üha tõuseb. Mul on hea meel, et see koht siin teile midagi pakub. :) Kui teil on mingeid soove postituste osas, siis need on alati teretulnud!

2 comments:

Kadi said...

Väga ilusad pildid taaskord, kuid jakist tahaks paremat pilti näha.. kui on võimalik. Smuutisid ise ei olegi teinud - peaks proovima.
Ja mainin ära et sinu blogis on kõik tasakaalus - arvutused, pildid, tekstid.. alati on hea lugeda, kui midagi uut siia tekib :)

Eliise said...

Jakist tuleb kindlasti kunagi parem pilt, kui see kuskil üritusel või väljas olles seljas on :)

Aitäh! Seda on hea kuulda, sest olen just viimasel ajal üritanud mingisugust tasakaalu leida siin ja kirjutada vaheldumisi erinevaid postitusi.