December 8, 2011

Mida ma vaheajal teha tahan

Koolipäevi on veel ainult 3 alles (teisipäev-kolmapäev-neljapäev), kuid selle ajavahemiku sisse mahub veel lademetes kodutöid ja suuri kontrolltöid. Õnneks on meie kool üldiselt eksami-vaenulik, st. eelistatakse teha pigem mitu kontrolltööd-kodutööd semestri jooksul, mitte ühte suurt eksamit sessi lõpus jaanuaris. Niisiis on mul viimane kontrolltöö 15. dets ja seejärel on kuu aega vabadust, kuni kuskil jaanuari teisel nädalal teen mat analüüsi kontrolltöö järgi ja 16. jaanuar algavad uuesti loengud.

Igatahes on mul mõtted juba vaheaja juures ja plaanidki on enamvähem tehtud. 16. detsember lähme jälle Pärnusse, mis tähistab minu jaoks suure puhkuse algust ja kõigi koolimurede ja tööde selja taha jätmist. Ootan vaheaega väga, sest praegu on tõesti pingeline aeg ja kuidagi tõbine tunne on ka vahepeal. Ongi just selline tunne, et ainult see pinge ja stress hoiab mind praegu haigestumisest.


Aga ma ei tulnud siia üldse halama, vaid mõtlesin panna kirja tegevused, millega kindlasti vaheajal tegeleda tahan. Kuna blogimine on kindlasti üks mu meelisajaviidetest, siis näpistasin selleks täna õhtul veidi aega ja millest siis veel kirjutada, kui mitte plaanidest ja ootustest, nendest kõige suurematest turgutajatest.
  • Magada. Ma ei mõtle siin tervet päeva, kuid kella üheksani, mis on minu jaoks ideaalne aeg ärkamiseks - pole liiga vara, alati on siis puhanud tunne, kuid päev on veel pikk ees.
  • Süüa korralikku hommikusööki. Kui mitte iga päev, siis vähemalt üle päeva kindlasti. See tähendab ei hommikuhelvestele ja JAH hoopis võileivaahjus tehtud võileibsidele või jogurtile müsliga ja puuviljadele näiteks. Aga miks mitte ka üks hiline brunch Boheemis?
  • Minna kinno. Lõpuks lõpuks lõpuks on kinodes "Tree of Life", mida ma oleks juba peaaegu teisipäeval vaatama läinud, kuid märjad jalad ja kohusetunne sundisid mind koju minema. Loodan, et see jookseb kinodes veel vähemalt 2 nädalat, sest seda lihtsalt peab suurelt ekraanilt vaatama.
  •  Ujuda. Seda saan ma juba järgmisel nädalavahetusel Pärnus, kuid vaheaja jooksul tahaksin veel kuhugi ujulasse jõuda.
  • Uisutada!
  • Proovida uusi sööke teha. Kooli ajal mul kas pole aega süüa teha või on selleks aega minimaalselt ja keeran kokku mõne vana hea söögi, mille tegemiseks kulub võimalikult vähe aega ja failimise tõenäosus on väike. Aga vaheajal on aega katsetada ja jamada ja arvatavasti tuju selleks ka rohkem.
  • Osta küünlaid ja neid palju põletada. See peaks vist kõik ütlema.
  • Kutsuda sõbrannad sleep-overile. Küll ühe kaupa, sest magamisasemetest tuleb puudu, kuid lõbus ja oodatud tegevus siiski. Eriti ootan oma Taani-Kadi tagasi!
  • Vaadata teki sees keras filme. To-watch-list on kasvanud nii pikaks, et seda lihtsalt peab kuskilt otsast hävitama hakkama.
  • Tutvuda uue fotokaga ja pildistada! Ma nii ootan seda aga tunne on kuidagi selline, et ma ei oska selle uuega midagi peale hakata. Aga selleks ongi vaja enne suurte eesmärkide võtmist korralikult kõik endale selgeks teha.
  • Koristada ja ümber sättida kappe, sest need pole ikka kõige paremini organiseeritud. Mu asjad saaks olla paremates ja käepärasemates kohtades ja nii võiks vältida tihedat kappide segi minemist.
  •  Võibolla natuke poodides ringi vaadata ja šopata - retail therapy to the win.
  • Avastada uut muusikat.
    Pildid on eelmise aasta jõuluturult Raekoja platsil, kus klõpsiks sellel aastal ka hea meelega.