December 10, 2011

Kauaigatsetud riidest kott ja teesõel


Siit tuleb viimane sünnipäeva teemaline postitus. Olen suur kingituste fänn - ükskõik kas siis kinke teistele teha või neid saada. Kui mu sooviks sellel aastal oli, et külalised panustaksid kaamera- ja objektiivifondi, siis sain siiski ka 2 "päris" kingitust (tegelikult isegi 4, taldrik ja kott ju ka). Üks nendest saabus minuni posti teel, selleks oli pakk ühelt healt sõbrannalt. Kogu kink oli mahutatud ilusasse pruuni karpi ja nagu vist kõik vähegi püsivamad blogi jälgijad teavad, siis karpe läheb mul a-l-a-t-i vaja - nad on praktilised, ilusad ja mulle meeldib, kui tean asjade kindlat asupaika. Kinki avades ma aimasin, et võibolla on seal karbis üks riidest kott, kuid oli lausa kaks. Ja et nad on veel ise tehtud ka, see teeb mu tuju ainult veel paremaks. Lisaks oli karbis veel 2 märkmikku ja palju ripatseid ja helmeid, et mu ehtehuvi ikka püsiks. Avastamisrõõmu mul igatahes jagus :)



Teise kingi, mida siin näidata tahan, sain Allari emalt. Tema pakis olid soojad punased põhjapõtradega sokid, suur tahvel šokolaadi, kokaraamat ja teesõel. Jälle väga täppi kingitused, need sokid on nii mõnusad ja pehmed ja kui lõpuks leian aega retsepte sirvida, proovin kindlasti nendest mõnda vaheajal järgi.

1 comment:

Anonymous said...

Tead, kui ma oleksin kass, siis ma lööksin praegu pööraselt nurru (: Mul on ikka nii hea meel, et sul on hea meel (:

Myrk nurrus