December 11, 2011

III


1. Ema ja sõpradega sünnipäeva tähistamas. Valisime kohaks pooljuhuslikult Rocca al Mare Brezza, kuid tagasi sinna eriti ei tõmba - minu ahjus küpsetatud pasta oli enamvähem, mitte midagi erilist, kuid ema praad oli rohkem nagu suupiste, ikka eriti väike ja kesine teine (salatiks oli 1 kirsstomat pooleks lõigatud). Aga seltskond oli tore ja see oligi kõige olulisem.
2. Mõned sünnipäevaks saadud kaardid. Juhin tähelepanu all vasakus nurgas olevale üllitisele, mis on Liisa ehitatud polaroidkaamera :)
3. To-do list, mis on juba poole võrra lühem. Üks õhtu/öö möödus küll palavikuliselt solidedge'is detaile vorpides, nii et aega ei jäänud järgmise päeva kaubavedude kontrolltööks üldse õppida, aga detailid sain nelja kokku ja kaubavedude töö lausa 5. Materjale võis kasutada ja pinginaabriga sujub meil koostöö kenasti :D
4. Ühe kooliprojekti raames olen pidanud korduvalt bussijaamas passima.. 1 kord on veel käia. Muidu poleks häda midagi, aga nii nii külm hakkab seal.
5. Mul on komme end vahel söögiga lohutada. See ei tähenda diivanil istumist, nutmist ja jäätise söömist, aga rohkem midagi stiilis "kui tänane raske koolipäev möödas on, lähen koju ja premeerin end millegi heaga". Ühelt poolt hea motivaator aga teiselt poolt on andnud alust sellisele juhtumile (korduvalt). Pildil üks mu kõige lemmikum pakipasta, mis koos Gossip Girli uue osaga on ühe hea puhkepausi võti.
6. Kui ma üks öö siis kiiruga neid detaile tegin, tundsin, et pea on paks ja nohu on ja kangesti on selline tunne, et kohe kohe jään haigeks. Niisiis ostsin poest küüslauku, mida nüüd värskelt leivaga söön ja ingverit, millest saab kõige parema haiguse-ennetamise tee. Leidsin ka sellise huvitava Vertigo Caesari salati kastme. Täitsa hea maitse on ja sobib ka muudele salatitele.
7. Nagu juba korduvalt kirjutanud olen, ei leia ma hetkel suurt aega midagi süüa teha. Niisiis läksin teisipäeval peale kooli kaevukohvikust läbi, et süüa pannkooke kana ja sinihallitusjuustuga. Minu kurvastuseks neid enam menüüs ei olnud ja üldse on  nende menüü väga kokku kuivanud - nüüd pakutakse seal vaid pannkooke, magustoite ja kohvi-teed. No nagu üks kohvik ikka. Kodulehel on veel endine menüü alles, mida suvel veel nautida sai. Võibolla on neil 2 menüüd, mida olenevalt kellaajast välja jagatakse, ma ei oska öelda.
8. See mõnus pakk, millel postkontoris järel käisin. Elevus oli suur :)
9. Mat analüüsi kodutööd tegemas.

2 comments:

K. said...

Oeh, kuidas mulle meeldivad sellised postitused :) See pilt pastast - yumyum!

Eliise said...

Aitäh, mulle ka meeldivad. Peakski üritama rohkem selliseid väikeseid asju nädalast kinni püüda :)