December 25, 2011

Gosh oh gee, how happy I'd be, if I could only whistle

Jõulusööming minu vanavanemate pool peetud. Ühtlasi saan teile selle postitusega esitleda esimese pilte, mis tehtud uue kaameraga! Õnneks sain selle just enne jõule, 23. dets, garantiist tagasi. Siiani olen rahul, päevavalguses praktiliselt polegi veel pildistada saanud, sest nii nii vähe on seda praegu. Ma võibolla teen ühe postituse fotokast ja räägin üldist fotojuttu juurde, aga mitte lähipäevil.

Jõuluplaanide kohaselt oleme täna õhtul Allari sugulastega koos ja homme istume rahulikult tema ema ja vanaemaga peolaua taha.

2 comments:

Kadi said...

Väga mõnusad selged pildid! Minu oma teeb ilma välguta päris müraseid.. samas mis sa ikka vanalt hobuselt tahad..

Kadi said...

Nii mõnus!
Need vanaaegsed kuuseehted on hullult nostalgilised. Mu vanaemadel sama teema. :)
Aeh! Kõht on jõulutoitu paksult täis, aga vähemalt mul on isu endiselt säilinud... :D