November 20, 2011

Wishlist


Kuna sünnipäevani on jäänud ainult nädal ja jõuludki pole enam kaugel, otsustasin teha omale wishlisti asjadest, mille üle mul väga hea meel on. Loomulikult on mul veel parem meel, kui saan nii oma sünnipäeva kui jõule tähistada oma sõprade ja lähedaste seltsis, kuid korra aastas võib ju soovida (ja kinke lunida). :)

Ükskõik millal ja mis puhul olen ma alati õnnelik uute raamatute üle - ükskõik kas siis kunsti-, foto-, sisekujunduse- või kokaraamatud. E-raamatud ei ole kohe kindlasti minu jaoks ja isegi kui need ühel päeval ülekaalus on, siis jään paberkandjal raamatule truuks. Ega see vist polegi väga utoopiline mõte, et ühel päeval on paberkandjal raamat luksus, sest maksab palju ja on haruldus.. Kahju, kui nii läheb, kuid seda enam hindan ma neid raamatuid, mis tee minu koduni leiavad.

Mõnda aega olen mõlgutanud mõtteid sellisest praktilisest vidinast nagu väline kõvaketas. Mul on nii kahju, kui pean järjest filme ja sarju ära kustutama eest, et teha ruumi uutele, pilte on mul ju samuti metsikus koguses. Niisiis üks lisa koht, kuhu eest ära panna vajalik kraam oleks super.

Küünlad! Ikka ja alati, juba praegu põletan aktiivselt küünlaid. Hubase õhtu lahutamatu element.

Uus 2012 aasta märkmik-kalender. See ei ole kingiidee, sest ostan selle peagi ise (olen ülivaliv), aga wishlisti kuulub ta siiski. Ma juba niinii tahan uut märkmikku, sest praegune oranž on nii üle visanud, igasugu mõttetut sodi ja märkmeid täis. Ostmata ei saa ma seda kindlasti jätta, sest ma ei suuda normaalselt eksisteerida ilma märkmikuta. Olen väga väga hajameelne ja pean KÕIK üles kirjutama alustades kodutöödest lõpetades kohtumiste, arstiaegade ja märkustega "saada veenäidud!!1". Lisaks on mul suur tung igasuguseid liste koguaeg teha, kas siis nädalavahetuse to-do liste või midagi muud. Niisiis üks hea märkmik peab varsti tee minuni leidma.

Iittala Korento kollektsiooni 30cm taldrik. Tass on mul olemas, aga see taldrik on endiselt lihtsalt i-m-e-l-i-n-e.

Riidest poekott. Mul on 1 poekott, mille mu kallis sõbranna mulle õmbles, (mustast linasest materjalist ja punase pitsiga) ja kasutan seda igapäevaselt. Oli ka teine samalt sõbrannalt kingiks saadud kott, kui see oli nii ilus, et langes Mustika Primas jõhkrate varaste ohvriks - voodriga, õunamustriga, sisetaskuga kott, loomulikult napsati ostukorvist ära (hoian siiani silmi lahti, et kotti kellegi käes nähes küsida "ilus kott, kust said??"). Nüüd olen hoolsam ja võtan oma ilusa koti alles siis välja, kui läheb asjade kotti panemiseks.

Lisaks hakkab üha lähemale jõudma fotoka ostmise aeg ja tundub, et see saab hoopis välismaalt soetatud, kuid see ei ole veel täiesti kindel. Ootan juba vaheaega, selleks ajaks on fotokas loodetavasti käes ja aega süveneda ja tegeleda. :)

5 comments:

Anonymous said...

Nii nunnu kuidagi, ma olen täitsa kõrvust tõstetud (:

Myrk ütles

Anonymous said...

no nii kihvt uus kujundus!

Eliise said...

Mürk, see on tõsijutt, hindan väga sinu käsitööd!


Aitäh! Mulle ka väga meeldib :)

Kelly L said...

Sul on väga huvitav blogi, Eliise:) Vaba aeg on mul sisustatud nüüd!
Terv,
Kelly

Eliise said...

Tänud! :)