November 11, 2011

Roheline saak


Veetsin täna toreda reede Liisaga, meie esimeseks plaaniks oli veidi beauty shoppingut teha. Praegu on täpselt selline olukord mul, et kõik hakkab kas otsa saama või on katki (kott laguneb mul vaikselt kätte ära ja eile läksid kõrvaklapid katki). Peale seda läksime Boheemi lõunat sööma. Kanasalat on seal endiselt väga heal tasemel, st. kana ja saiakuubikutega ei koonerdata. :)

Mu näonahk on sellel sügisel väga väga korrast ära. See ei ole tegelikult kunagi ideaalne olnud aga praegu on olukord kuidagi eriti hull. Õnneks on see vist hakanud vaikselt paranema, kuna hakkasin Puhta Looduse pesuvahendiga, mida kasutan iga õhtu, nägu ka hommikuti puhastama. Ma ei tea kust ma olen siiani võtnud, et 2 korda päevas ei maksa küll mingit vahendit kasutada, aga see mustika oma millega ma harjunud olen on nii õrn, et ei tohiks küll midagi hullu korda saata.

Igatahes otsustasin endale osta ühe näomaski ja mõtlesin selle soetada Lushist. Müüja soovitusel ostsin sellise maski nagu "Cosmetic Warrior" (7,5 euri), mis ongi mõeldud rasusele ja punnilisele nahale. See sisaldab küüslauku, mett, teepuuõli, viinamarju. Lõhna poolest ei ole see minuarust üldse nii hull, kui netiarvustused räägivad, teepuuõli lõhna tunnen mina kõige rohkem ja selle vastu pole mul midagi. Kasutasin seda just praegu vannis esimest korda ja tundub, et olen imeasja otsa sattunud. Ei taha tegelikult peale esimest korda täielikku hinnangut anda, aga hetkel on küll tunne, et tegemist on väärt asjaga, sest komedoonid on ninal silmnähtavalt (!) väiksemaks läinud. Olen varem Lushi toodetest ainult kingiks saadud vannipomme kasutanud aga nüüd arvan küll, et vähemalt seda maski ostan selle potsiku lõppedes kindlasti veel.

Korra-kaks nädalas kasutan näonahal koorijat, päris kaua on selleks olnud Neutrogena oma. Hakkasin tänagi poes Neutrogena järele haarama, kuid otsustasin midagi uut proovida ja valisin selleks Grace Cole'i koorija, mis sisaldab teepuuõli. Samuti rasusele nahale. Võtan selle kasutusele siis, kui eelmine koorija otsa saab, niisiis praegu ei oska ma muud kommenteerida.

Umbes nädal tagasi ostsin endalel uue näokreemi, Lumene oma. Mulle meeldib selle lõhn, aga ma ei oska öelda, kas see teeb seda, mida lubab, st. takistab nahal rasvaseks minemist. Igatahes siiani on mulje hea, st. niisutab ja ei ole raske kreem. Lisaks rändas täna ostukorvi ka uus kätekreem, mille valisin sheavõi sisalduse tõttu ja mäletan, et ema on Aldo Vandini kreeme kasutanud ja kiitnud.

Juustest nii palju, et uus šampoon (Naked Boost Revitalising Shampoo), mis vahetas välja mu pikaaegse "sõbra" Head&Shouldersi on vist aidanud natukene juuste väljalangemise vastu ja juuksed ei lähe enam nii ruttu rasuseks ka. Pesema pean ikka üle päeva, aga mulle nagu tunduks, et on veidi paremaks läinud. Palsamina kasutan praegu Fructis Pure Shine palsamit, mis sobib minu juustele väga hästi. Peale pesu on kerge juukseid kammida ja pusasi pole praktiliselt üldse.

Pika jutu lõpetuseks ütlen nii palju, et kui meik jätab mind üldjuhul külmaks, siis igasugused kreemid, maskid ja muud möksid meeldivad mulle küll väga :)

2 comments:

Kadi said...

Mulle 'Puhas loodus' tootesari väga meeldib - kreemid on meeldivad, kuid uus lemmik on nende šampoonisari hoopis. Ise pole küll kiiresti rasuseks muutuva juuksetüübiga, kuid millegi pärast väga palju šampoonid ei ole sobinud - ei jää üldse puhast tunnet ja juukseid langeb ka siis palju välja, kui just SEE tunne tekib, talvel probleeme pudisemisega ka natuke.. aga jah. Ja šampoonide lõhnad on tagatipuks ühed minu lemmikud nüüd - lihtsad, kuid mõnusad. Pluss kõva protsent toormest on otse loodusest, muud kraami peaks olema minimaalselt (ei ole asjatundja) nii et igati ok ja tore :)
(Pluss: kohalikku tootjat on alati hea toetada)

Kadri N. said...

Mul on ka probleeme rasuse nahaga ja olen võttnud sellise suuna, et pesen nägu puhta veega, nii hommikul ja õhtul. Üks või kaks korda nädalas kasutan The Body Shopi c-vitamiiniga koorijaid või muda maski. Olen märganud, et rasusus ja vistrikud on vähenenud ja nägu on palju rohkem elus kui varem:)