November 27, 2011

21


Mul on täna sünnipäev :) Tähistamine sai alguse eile, kui sain esimesed lilled ja käisime vanavanemate pool lõunat söömas. Täna käisime Allariga Babybackis õhtustamas ja kaubamajas, kust pidime mulle kingiks selle Iittala taldriku ostma, kuid see oli otsas. Loodetavasti see tuleb veel kunagi tagasi sinna. Tähistamine jätkub järgmisel nädalavahetusel, siis tulevad mulle sõbrantsid külla. Ema tuleb siis ka Eestisse niisiis teeme tema ja teiste sõpradega ka midagi. Kingi poolest olen muidu sellel aastal kõigil palunud panustada fotoka- ja objektiivifondi, kuid ema leidis mulle lõpuks Espritist koti, niisiis kingib tema selle mulle.

Viimased 2 päeva olen käinud talvesaapaid otsimas. Läbi olen käinud kõik Rocca al Mare poed, Kristiine poed ja Kaubamaja kingaosakonna. No ja pole. Otsin musta värvi, nahast, ilma kontsata ja madala säärega TALVEsaapaid, võiks olla nööridega. Kui on tegumoelt ilusad saapad, siis on need kas väga õhukesed, pigem sügise omad või valet värvi või ebapraktilisest materjalist talve jaoks (seemisnahast või ma ei tea mis selle nimi on). Kui on soojad ja praktilised, siis näevad välja nagu botikud või on liiga robustsed, tanksaapa/matkasaapa laadsed.. Lisaks vohab poodides odav hiina kaup - näha, et jalanõud peavad vastu heal juhul 2 nädalat, osadel olid juba poes detailid, haagid jms puudu. Mõtlesin veel vaadata Stockamanni, kuid muidu on küll mõistus täiesti otsas. Kõrge säärega saapaid tundus olevat parem valik, kuid need on mul olemas ja lisaks näeks ma nendega kurja vaeva, et leida õige paar, mis sobiks mu ebaloomulikult jämeda sääremarjaga. Aga võibolla ongi lõpuks kergem leida kõrge säärega saapad..

4 comments:

K. said...

Palju õnne, sära ja päikest uue eluaasta puhul! Ning edu saabaste leidmisega :D

Ann Buht said...

Hästi palju õnne :)

K. said...

Palju-palju õnne Sulle! :)

Ja olin veidi aega tagasi täpselt samasuguse mure ees - tahtsin ka selliseid saapaid nagu Sa kirjeldasid siin (otsimine käis küll Tartu poodides) ja no ei ole lihtsalt! Seda teksti lugedes tundus täpselt, nagu ma ise oleksin selle kirjutanud (pluss mul on ka raske leida kõrge säärega saapaid, millel lukk kinni läheks...). Ja unustasin mainida kõige olulisema - selliseid saapaid ma ei leidnudki, nagu soovisin ja pidin leppima enam-vähem soovituteta NS kingast.

Eliise said...

Aitäh teile kõigile! :)

Saabaste otsimine on jah paras nuhtlus, homme üritan Stockmannist leida midagi. Ehk seekord veab.