October 26, 2011

Sügisgarderoobi täiendus

Kuna meie plaanid emaga Helsinkis palju koos aega veeta läksid luhta (aga hea uudis on, et emal on juba parem, ta on küll veel haiglas aga saab varsti juba koju, kus ta veel paar nädalat paranema peab), oli mul erakordselt palju aega mööda poode käia.

Mu eesmärgiks oli leida praktilisi sügisriideid. Mu nimekirjas olid kampsunid, pikkade käistega pluusid ja teksapüksid, mis ei oleks mustad ega sinised. Lootsin leida tumelillasi, kuid ei hakanud lootusi hellitama ja proovisin olla avatud kõigile värvidele, sest kui midagi kinnisideeks võtta, siis võib kindel olla, et seda ei leiagi. Veel lootsin leida ühe suure hea koti, kuhu kindlasti A4 ära peaks mahtuma, sest mu praegune kott hakkab juba vaikselt lagunema.


Endiselt on mu suured lemmikud H&M ja Lindex, sinna ei saa lihtsalt midagi teha. Lindexist sain ma nunnu pildiga öösärgi (tegelikult on minu puhul night owlist asi kaugel :D) ja 70% alla hinnatud kampsuni, lõpphinnaks 9,88. Ma ei ole siiani väga hinnanud ilma kinniseta kampsuneid, kuid see hõlmikkampsun on küll mõnusalt soe ja vööga saab vajaduse korral kinni tõmmata küll. Lisaks veel väga olulised pikkade käistega tavalised särgid, must ja triibuline.



Praktilised esimene asi, mille järele mu käsi haaras H&Mis olid tumelillad teksad! Uskumatu. Need on küll suhteliselt õhukesed ja ma ei ole kindel, kas nad päris teksapükste nime väärivad, aga jalas on mugavad ja maksid ainult 10 eurot. Veel leidsin liivakarva teksapüksid, sama mudelit on mul mustad ka, mis suvel ostetud said. Need mustad on mu lemmikpüksid ja kannan neid väga hea meelega.

 Ja siis mu kõige ebapraktilisem aga lemmikum ost, no seda kleiti ei saanud lihtsalt poodi jätta. Ma armastan igasuguseid erilisi mustreid ja eriti veel asju, millel on kassimotiiv peal (lisaks sellele kleidile on mul kassikott ja üks sossu kassituunika, kahjuks liiga lühike, et kleit olla). Ma üldjuhul valin riideid praktilisuse järgi ja mõtlen alati peas läbi mis riided mul kodus juba olemas on, mis sobiks uue ostuga ja nii kipun ma eelistama selliseid "kindla-peale" värve ja lõikeid, mille tulemuseks võib olla natukene igav riidekapi sisu. Õnneks ei suuda ma mööda vaadata sellistest huvitavatest kleitidest, neid võiks mul lõpmatuseni olla :)

Kokkuvõtteks võib öelda, et jäin oma ostudega väga rahule. Ühte kampsunit (või äkki bleiserit) oleks võibolla veel vaja aga talveni on õnneks veel aega. Ja kotti on vaja. Tundub, et koti ostmiseni jõuan ma küll alles siis, kui eelmine täitsa kätte ära laguneb ja siis pean ostma esimese, mis ette satub. Olen millegi pärast ülivaliv, kui kotte uurin, niisiis tunduvad kõik kuidagi halvad ja tundub, nagu ei leiakski seda õiget.

4 comments:

Kadi said...

Vauuuu see kassimotiividega kleit on supernunnu! Mu kassinõrkus ilmselt lõi just välja :D
Aga jah, see et kõik tundub vale ja justkui mitte sobiv, eriti kottide puhul, on väga tuttav tunne.

Maiken said...

jap, see kassidega (veidi tuunikat meenutav) kleit on tõesti väga vinge ja ilmselgelt pilkupüüdev. mul küll loomamustritega (v.a. leopard :D) asju pole, aga vabalt võiks kunagi olla midagi :P

sandra said...

täiesti lõpp, ma sellist kampsunit (aga heledat) otsinud ma ei tea kui kaua ja kuskil pole...peaks oma jallud Eesti Lindexi poole seadma, ehkäkki satub ka sinna vahel midagi asjalikki.

Eliise said...

Jaa, mul on selle kleidi üle väga hea meel ja tahaks juba kanda. Kahjuks natuke lühike juba praeguste ilmade jaoks, mõnel siseüritusel kui autoga kohale saab peaks juhust kasutama :D

Sandra, mine kindlasti, sest neil peaks sama kaup olema. Seda oli teisi värve ka aga ei mäleta üldse milliseid täpselt.