October 8, 2011

Osturallilt elusana tagasi

Osturalli ei ole kohe üldse minu teema. Olen endiselt arusaamal, et seal üritatakse vabaneda seisma jäänud kaubast praktiliselt sama hinnaga, mis muidu, kuid suured värvilised plakatid kuulutamas "uskumatult odavaid" mõjutavad inimesi arvama, et jah, ongi super hind. Või siis kui ongi odavam hind kui muidu, siis on tegemist lihtsalt ilmetu asjaga, aga odav hind paneb siiski seda endale ihaldama..

Igatahes on kuidas on, teadsin juba mõni aeg tagasi, et mul on just reedel vaja kaupsi ilumaailma minna, sest kõik asjad on korraga otsa saanud. Õudusega avastasin aga kolmapäeva õhtul, et just sellele ajale on pandud Osturalli. See mind aga ei heidutanud, sest uskusin sinisilmsena, et tööpäeva keskel on seal rahvast vähe. Ei olnud vähe rahvast.

Esmalt seadsin sammud šampoonileti juurde. Kasutan tavaliselt mingeid täiesti suvalisi šampoone (Head&Shoulders, Fructis jne) kuid viimasel ajal on tunda, et juuksed ei ole enam nii mõnusad ja paksud kui varem, nii et võibolla peaks investeerima veidi kvaliteetsematesse toodetesse. Sõbranna oli just mõni aeg tagasi ostnud sellise firma nagu Naked šampooni ja palsami. Mulle meeldis nende lõhn ja proovisin samuti katsetada. Valik oli suur (küll lainelistele juustele, küll blondeeritud kiharatele jne) ja ma ei suutnud otsustada ega kuhugi gruppi enda juukseid liigitada, niisiis mõtlesin katsetada elustavad šampooni ja võibolla hiljem ka vastava palsami juurde osta, kui šampooniga rahule jään.

Järgmiseks oli mu ostunimekirjas näopesuvahend ja näokreem. Otsutasin järjekordselt Puhta Looduse näopesugeeli kasuks, sest mulle meeldib selle õrn toime, sobib just igapäevase pesuks (korra nädalas kasutan veidi tugevama toimelist koorivat Neutrogeena geeli). Näokreemi tahtsin clean&cleari oma, mis mulle kangesti meeldib, kuid seda neil polnud.

Ja viimasena oli mul vaja ripsmetušši. Ma ei meigi end üldse. Mul on 2 meigitoodet - sellel suvel ostetud must silmalainer ja mingisugune ema annetatud ripsmetušš, mis talle ei sobinud ja mulle ka eriti ei meeldi. Mõlemaid olen kasutanud umbes korra kahe kuu tagant, kui on mõni uhkem sündmus ja vastav toiming enne kodust lahkumist meeles on olnud. Nüüd aga on mul plaanis endale peagi läätsed hankida. Kõik oleks väga ok, kui ma ilma prillideta nagu muumi välja ei näeks (st. nägu on väga lage ja harjumatu ilma prillideta). Niisiis leidsin ma lahenduse - kui ma kannan läätsi, peaks ma vähemalt ripsmetušši kasutama. Kuna mul puudub igasugune kogemus meigitoodetega, ei osanud ma samme vastava firma leti juurde seada ja midagi eelistada, niisiis valisin peale pikka mõtlemist välja ühe allahinnatud 6-eurose Bourjois ripsmetušši, kuna selle hari tundus mulle kõige normaalsem ja hind esimeseks valikuks normaalne.

Loomulikult langesin ka Osturalli ohvriks ostes ühe silmalaineri, mille ostuplaani mul enne poodi sisenemist ei olnud. See on vedel hõbedane Artdeco lainer ja tundub vähemalt esmasel katsetusel väga mõnus ja hea asi olevat, niisiis õnneks ei olnud see mõttetu ost. Tekstuur on mõnus, kuivab kiiresti, ei ole nii vesine nagu see H&Mi oma, mis mul praegu on (st. ühekordsest pealekandmisest jääb alles vaid vaevumärgatav hall jooneke). Mis aga minu äsja omandatud ripsmetušši ja laineri kasutamisest tegelikult saama hakkama, näitab aga ainult aeg :) Silmaarst on 17. oktoober, loodetavasti ei ole mul mingisugused imelikud silmad ja läätsed neile ikka sobivad.

1 comment:

Maiken said...

käisin siis ka täna lõpuks Osturallil, kuna nägin selles roosas ajakirjas paari nii-öelda asjalikku asja. üks nendest oli kuuest mini-keeksivormist koosnev küpsetuspann (?), aga seda ma osta ei raatsinudki.. siiski soetasin pisikesed hantlid, vannikardina (see oli küll poole odavam kui teistes poodides) ja lõhnaküünlad. ilu- ja riidelettide ääres ei murdunudki :D aga selles on sul tõesti õigus, et rahvast on seal alati tüütult palju!! ja Hullud Päevad alles tulevad, haha :D