October 15, 2011

II


1. Mu ema oli 5 päeva nüüd Eestis ja järgmisel nädalal lähen mina juba talle külla, ma nii ootan. Käisime selle puhul koos sõpradega väljas söömas.
2. Minu sügisvärvides koolitee.
3. Õhtuti läheb juba päris varakult pimedaks, kuid kui sul on õige objektiiv ja musta värvi paberit, siis avastamisrõõmu jätkub juba teist aastat järjest :D
4. See lilla küünelakk meeldib mulle nüüd sügisel eriti, mõnus tume toon.
5. Teisipäeval peale pikka koolipäeva (8:30 - 17:30, uh) läksime vanaema juurde pitsat ja õunakooki sööma.
6. Üritasin ühel õhtul jälle marble nailart'i teha. Lugesin, et kui kasutada keedetud vett, siis peaks kõik õnnestuma ilusti. Ja ma ei saanud ikka hakkama. Võibolla on asi lakkides, aga need jäävad mu küünel kuidagi eriti paksu kihina ja kujund ei tule ka ilusti. Samas oli tulemus veidi edukam kui esimesel korral. Niisiis ehk kolmandal korral õnnestub?
7. Mõtlen siin, et Eestis võiks rohkem tänavastiili blogisi olla. Mulle väga meeldis Just Glitter Lust ja vaatamind.ee - ülihead kohad aga nüüdseks juba üle aasta uuendamata. Aktiivsed on minu teada vaid kaks lehte, Tallinn Looks ja Striitstail. Kui teate veel mõnda, siis palun andke teada! Igatahes ma igatsen just vaatamind.ee'd ja Just Glitter Lusti, sest nad uuendasid päris tihti oma lehte ja lisaks olid seal välja toodud inimesed ikka päris erinevate stiilidega. Võibolla on see jällegi küsimus kuidas stiili tõlgendada, aga minuarust oleks ülichill, kui pildile püütaks ka inimesi, kes ei pruugi olla kõige moekamalt riides, kuid kes oma olekuga ja kombineerimisokusega mõjuvad meeldivalt, stiilselt, või kui kasvõi üks asi nende riietuses on tähelepanu väärt. Ma ei oska seda seletada täpselt aga Striitstailil on minuarust paar sellist näidet. Ma ei tea kas ma ise julgeks millegi sellisega tegelema hakata, mu suhtlemisoskus võõrastega pole just kiiduväärt, aga siis ma saaks just sellise lehe, nagu ma ette kujutan :D ja ühtlasi mõistaks, kui raske on seda aktiivselt huvitavate inimestega uuendada.
8. Tänaõhtune sulakuld.
9. ja tänaõhtused küünlad.

2 comments:

Anonymous said...

Siin ka veidi tänavamoodi - kohati tänavalt, kohati moe- ja muidu-üritustelt, aga parem ikka kui mitte midagi :D http://www.femme.ee/nahtav/

Eliise said...

Suur aitäh sulle! Ma ei teadnud sellest lehest midagi ja nüüd saan õhtul tutvumisega algust teha :)