October 13, 2011

Far from the city lights and sounds


Mõtlesin, et tulen jutustan siin natukene elust-olust.

Kool on endiselt täies hoos, tööd on mahukamad kui eelmisel aastal ja need vabad päevad kuluvad õppimise jaoks täiesti ära. Muidu on loengud sellel semestril natukene tüütud ja sellised ebahuvitavad. Mõtlen aina enam selle peale, et see vahetusõpilaseks olemine tuleb ära proovida, et natukenegi õppetöösse vaheldust ja põnevust tuua. Hea uudis muidugi koolist on see, et mu keskmine on tõusnud ja saan ka sellel poolaastal õpptoetust.

Mul käib see tervislik toitumine ja trennitegemine ikka hooti - tuleb tuhin peale ja siis teen kõike kohusetundlikult. Eile tuli jälle see tuhin peale. Osalesin kooli kepikõnnipäeval koos kahe tüdrukuga oma kursuselt. Tegelikult osalesime üldse ainult sellepärast, et saame nüüd ühest kehalise tunnist vabastuse. Rada oli 5 kilomeetrit pikk ja minu üllatuseks oli see ikka ülimõnus viis õhtupoolikut sisustada - oli küll jahe, kuid sellises mõõdukas tempos kõndides ei pane seda lõpuks tähele. Kui lõpuks koju sain, andsid jalad natukene tunda ja ülihea oli siis peale sooja dušši teetassiga diivanile kerra tõmmata :) Niisiis on trenn tegelikult ikka ülioluline ja hea asi tervele kehale.

Nädala pärast lähen emale külla, plaanime külastada Helsinki kirikuid, kohvikuid ja muid põnevaid kohti. Ühtlasi üritan endale uue koti ja muud sügisgarderoobi sobivat soetada. Juba ootan, kuigi rutiin mulle meeldib, tahaks praegu veidikeseks ära.

Mis siis veel põnevat.. Igasugu mõtteid on ja plaane mida teha, kuid aeg tundub kuhugi ära kaduvat. Ma süüdistan sellistel juhtudel alati kodus pooleli olevaid asju - koristamata kapid ja õppimata kodutööd näiteks, mis ei lase mul end lõdvaks lasta ja teistele asjadele keskenduda. Ma üritan täiega sellel nädalavahetusel (mis on mul ju 4-päevane, nii et tegelikult ei tohiks ju ajast puudust tulla) kõik asjad korda saada ja hakata kirja panema asju, mida ma tegelikult teha tahan ja nendeni jõuda ka. Pildistamine on kindlasti üks nendest, igatsen seda juba väga.

No comments: