September 30, 2011

Pikad juhtmed ja filtriproov


Sain endale kunagi zenitiga kasutamiseks sellised filtrid. Selgus aga, et need ei ühti mu zeniti objektiiviga ja need jäid kuhugi vedelema. Täna leidsin need sahtlist üles ja mingisuguse uitmõtte alusel mõtlesin, et prooviks neid Canoni ette. Loomulikult ei ühtinud need ka Canoni objektiiviga aga suur kollane filter sobitus täpselt sinna ette nii, et seda sai edukalt kinni hoida ja pilti teha. Järgneval pildil on vasakul siis ilma filtrita ja töötlemata pilt ja paremal filtriga.


Mul on vist väga pikad juhtmed aga miks ma enne selle peale ei ole tulnud? Teeb pildi küll natukene liiga kollaseks aga ma arvan, et mõnes kohas võib see päris hästi sobida. Fännan sellist vintage effecti niikuinii nii et kavatsen ühte nendest filtritest edaspidi fotokotis igaks juhuks kaasas kanda.


Nende filtrite otsa sattusin üldse siis, kui otsisin fotosahtlist ilmutamata filme taga. Zenitifännid rõõmustage - viin homme kaks filmi ilmutusse ja fotoblogi saab peagi veidi täiendust, annan sellest siin teada ka :)


2 comments:

Ann Buht said...

Väga mõnus kollane minu arust, võibolla tõesti natuke liiga kollane aga vahva siiski :)

Aga pane kohe-kohe zenit'i pildid siia üles, ma väga fännan neid :P Täiesyi omaette ooper :)

Eliise said...

Täna hommikul viisin pildid ilmutusse ja järgmisel nädalavahetusel saan pildid kätte :) siis hakkan vaikselt üles laadima.