September 18, 2011

Meeldiv üllatus


Neljapäeval, kui kiirelt kodust läbi hüppasin, leidsin hotmailist kirja Nädalalt teatega, et olen võitnud Sony digifotoka. Ma olin juba täiesti ära unustanud, et mõni aeg tagasi, kui kodus tõbine oli, sirvisin telekava ja leidsin sealse kuulutuse võistluse kohta. Küsiti üks küsimus kahe uue sarja kohta ja saatsin pikemalt mõtlemata  vastuse teele, ei võtnud tükki küljest ära :D Üllatus oli ikka päris suur, et võit tõesti mulle tuli. Reedel läksingi toimetusse sellele järele. Mul vedas veelgi rohkem: esialgu oli neil plaanis välja loosida 200-eurone aparaat, aga Sony'l polnud seda käepärast ja anti kallim. Hakka või uskuma, et olen jah õnneliku käega.


Kusjuures kuskil aasta või nii tagasi mõtlesin, et üks väike digikas kuluks marjaks ära, mis mahuks igasse kotti kaasa ja olekski alati kaasas, et selliseid tavalisi killukesi püüda. Siis aga jäi see mõte unarusse, et tegelikult pole ju kahte fotokat vaja. Aga nüüd olen ikka väga õnnelik, et just sellise väikse junsu sain.

Ma pole veel väga jõudnud uut vidinat testida, kuid esialgsed muljed on käes. Olen väga rahul filmikvaliteediga, see on üllatavalt hea ja sujuvalt filmib, kuid piltide toonid on natukene tuhmid.  Kui jõuan lõpuks koolitöö kõrvalt kasutusjuhendi lugemiseni, siis loodan sealt mingisuguseid nippe leida, mis võibolla aitavad neid toone natuke. Tahaks öelda, et pildid pole nii teravad kui canonil, aga siis tuleb jälle meelde, et ei saa ju võrrelda peegelkaamerat digikaga :D Nii et tegelikult peaksin hoopis meenutama seda 3.2 megapikslist olympust, mis mul kunagi oli - sellega võrreldes on edasiminek digikamaailmas ikka väga väga suur olnud. Arvan, et blogisse piltide lisamiseks on see mul kindlasti hea abimees!

5 comments:

Maiken said...

palju õnne! :D
sellega seoses meenus, et kui kunagi koolilaps olin ja vanaema Nädalat (oli vist selline nimi..) ostis, vastasin ka alati nendele filme või sarju puudutavatele küsimustele ja võitsin päris tihti sealt nänni (a la CD-plaadid, arvutitarvikud, filmiplakatid jms). nii nostalgiline :D

Ann Buht said...

No küll sul vedas :P Õnnesoovid!

Kadi said...

AutoCad või Microstationit õpid? Maru tuttavad joonised on igatahes fotoka all :D

Ja palju õnne võidu puhul ka. Loodan, et sellevõrra rohkem hakkab siia blogisse pildipostitusi tulema (mitte et jutul midagi viga oleks aga..) :)

Eliise said...

Aitäh teile! :)

Piltide koha pealt ei oska praegu mitte midagi lubada. Tunnen tegelikult isegi mõnest korralikust ja ilusast pildipostitusest puudust..

Eliise said...

Ja AutoCad on tuttav asi küll jah :D