September 4, 2011

I


Siin on siis minu esimene nädala kokkuvõte. Ideaalis hakkan selliseid tegema igal pühapäeval, aga eks aeg näitab, mis sellest saama hakkab. Leida 9 kirjapanemist väärt mõtet sündmustevaesest nädalast võib vahel päris raske olla ja nagu kiuse, just selline üpris igav mu nädal ongi olnud. Idee on päris Briti blogist, tema pildimosaiigid meeldisid mulle väga, kuid hiljuti kirjutas ta, et nendega ta vähemalt praegu enam ei jätka, kahjuks.

1. Ametlikult algas mul kool 29. augustil. Aktused toimuvad ainult esmakursuslastele, niisiis pidi minul olema tavaline koolipäev. Aga ka sellel aastal on meie tunniplaan üpris hõre, esmaspäev ja reede on vabad, üle nädala ka kolmapäevad. Seega minu esimesel koolinädalal oli vaid kaks õppetööga päeva. Küll aga on need päevad, kui me peame koolis käima, üpris pikad - 8:30'st kuni veerand kuue või poole viieni. Nagu tööpäev.

2. Üks maitsvamaid ja lihtsalt valmivaid toite - makaronid pesto, feta ja tomatiga.

3. Ostsin omale uued trennitossud. Mu eelmised pumad pidasid ikka väga kaua vastu, kuid nüüd on nad ikka täiesti ribadeks. Kui ma muidu firmamärke ei vaata, siis spordijalanõud peavad raudselt olema hea kvaliteediga ja nende puhul tähendab see tõesti tuntud brändide poole pöördumist. Kellele on aga oluline vaid kvaliteet, mitte kindlasti uue kollektsiooni jalanõu, nendel soovitan minna Tondi selveri juures asuvatesse outleti poodidesse - seal on adidase, nikei ja reeboki poed. Seal müüakse allesjäänud numbreid kuid õnneks päris nii pole, et ainult 36 ja 43 jalanumbriga neiud sealt midagi saavad, seal on päris suur valik vanade kollektsioonide asju. Ja loomulikult on seal lisaks tossudele ka trenniriideid ja muud varustust. Igatahes soovitan, hea koht ja hinnad on soodsamad kui muidu spordipoodides.

4. Ja kui pestoga makaronid on head, siis kodune kanawrap on lihtsalt jumalik. See on tõesti mu lemmiktoit, mida kodus teha.

5. Ma pole nii ammu midagi lugenud, lõpuks võtsin vanavanemate juurest Anna Karenina. Algust olen teinud, kuid see lugemise rütmi saamine on kuidagi vaevaline tulema.

6. Olen nüüd natuke alla kahe kuu bingo lotot mänginud. Ma ei teagi kust see mõte tuli, kuid viimati suvel taarat ära viies mõtlesin, et ostaks saadud raha eest lotopiletid. Sellest ajast peale jäingi mängima, paar korda on vahele jäänud. Ja nüüd kolmapäeval võitsin nurkademängus veidi alla 8 euro, see on mu elu esimene lotovõit :)

7. Mul on üle poole aasta jälle kodus mett, teejoomine sai kohe uue tähenduse.

8. Eile lakkisin suurest igavusest (täna on mu neljas päev koduseinte vahel) küüned korallroosaks. Ma ei tea kui huvitav mul sellest hakkas aga tehtud ta sai.

9. Eilse hommikupooliku veetsin blogi kujundust muutes. Otsisin tagataustu ja fonte kokku vist 3 tundi.. Uue välimuse said nii see blogi, mu isiklik kinnine blogi, üks tumblritest ja formspring. Ja loomulikult just siis, kui oled kõik valmis saanud ja üritad kergendunult hingata, leiad googeldades umbes 157. lehel olles palju ägedamaid backgrounde, kui viimase 3 tunni jooksul. Mis mul muud ikka üle jäi, kui mõned arvutisse ära seivida ja jätta paremaid aegu ootama.

4 comments:

Kati said...

Mulle väga meeldib su blogi uus välimus :)

Maiken said...

mulle meeldivad need toidud kohe väga-väga :P

Siret K. said...

See uus kujundus blogil on väga kena ;)

Eliise said...

Aitäh :) Lõpuks jäin ise ka päris rahule oma üllitisega.