September 1, 2011

ANTM'i lemmikud

Kool pole jõudnud korralikult alatagi, kui juba tõbine olen.. Täna hommikul oli lõualuu ärgates kuidagi kummaline ja koolis hakkas tugevamini tuikama, lisaks uimane olla. Tulin koju, õnneks puudusin ainult ühest loengust ja teisipäevaks loodan juba terve olla (aga arstiaja sain alles 9. sept). Kahtlustan järjekordselt kolmiknärvi, mis mind juba ammusest ajast sügiseti kimbutanud on. Kui ongi asi selles, siis aitab ainult kodus soojas istumine ja rohke tee ja kukesupi manustamine.

Igatahes, viimases filmipostitust kirjutades mainisin, et Analeigh meeldis mulle Ameerika Supermodellis väga. Sealt arenes mõte teha kõigist oma lemmikutest postitus. Ja mida muud ikka teha, kui voodis lamamisest ja viimasest Eesti Naisest küllalt on saanud. Siiani olen ära näinud 12 hooaeg, täpselt nii palju on neid kanal2 pealt tulnud ja vahepeal kordavad kanal11 ja sony neid ka.

Esimest hooaega olen näinud lõiguti, kuid sealt ei meeldinud mulle eriti keegi. Kogu see hooaeg oli kuidagi väga algeline ja arenemisjärgus veel. Kui oleks pidanud otsustama esimese hooaja põhjal, kas hakata üldse ANTM'i vaatama või mitte, siis arvatavasti poleks ma seda teinud.. Õnneks aga andsin teise võimaluse ja teisest hooajast on minuarust juba täitsa asjaliku vaatamisega tegemist olnud :) Samuti ei paku mulle pinget teiste riikide supermodellide sarjad, midagi on nagu valesti, pole seda fun factorit, mida Tyra suuab sisse tuua.

Igatahes asun nüüd siis konkreetse osaliste juurde. Teisest hooajast oli mu kõige lemmikum Yoanna House. Meeldis ka Shandi, kelle muutumine oli päris drastiline, kuid Yoanna oli kuidagi eriline. Ja hea suhtumisega.


3. hooaeg üllatas mind kõige enam oma võitjaga, ei meeldinud mulle üldse.. Aga väga meeldis Amanda, loomulikult oma hüpnotiseerivate silmade pärast. Teisena tooks välja Norelle'i. Ta on võibolla isegi natuke ilusam, kui Amanda, kuid minu mäletamist mööda ei õnnestunud tal tihti piltidele nii hästi jääda, kui oleks võinud. Väga kahju on, kui näed, et nii nii huvitav nägu aga piltidel jääb kuidagi tuim.


4. hooaeg, täiesti võrdselt olid algusest peale mu lemmikud Naima ja Kahlen. Väga erinevad neiud, kuid mõlemal super oskus pildile jääda. Kui üldse neljandast hooajast rääkida, siis olid tol korral keskmisest huvitavamad pildistamised, põnev asukoht või vähese meigiga, mis on minuarust tõeline väljakutse. Need futuristlikud meigid ja neoonriided ei paku üldse pinget, tähelepanu juhindub modellilt endalt liiga ära minu arust.. Aga 4. hooaeg tõesti hiilgas oma pildistamistega.



5. hooaeg oli osaliste poolest üpris ilmetu.. Enne googledamist ei tulnud ükski nägu korralikult meelde, peale võitja. Nii et ühtegi lemmikut sealt mul pole, kui peaksin valima, siis võibolla Nik.


Ja selle postituse viimane lemmik, 6. hooaja Joanie. Algusest peale jättis väga hea mulje, hea liikuvusega, klassikaliselt ilus. Mul oli nii hea meel, kui tal saates hambad korda tehti. Päris ränk ettevõtmine, kuid tulemus oli kindlasti väärt seda.


Plaanin järgmisest kuuest hooajast peagi sarnase postituse teha. ANTM on üks mu lemmikumaid sarju, nii et see on puhas rõõm. :)

Ühtlasi soovin tänada neid, kes hääletasid lehe üleval olevas pollis millised postitused neile kõige enam meeldivad. Tulemused olid suhteliselt ootuspäraseid, kuid minu üllatuseks sai kõige rohkem hääli "outfiti/šopingutulemuste postitus". Need on siiani postitused, mida tehes kahtlen kõige rohkem, kuna ei pea end ülihuvitavaks riietujaks. Samuti üllatas mind inimeste hulk, kes tahavad saada pika jutuga postitusi. Mul on ainult hea meel, et keegi ka reaalselt loeb, kui mul juhtub olema midagi pikemat kirja panna. Igatahes aitäh teile, et andsite mulle veidi aimu oma eelistuste osas. Ma ei usu, et hakkan postitades lähtuma nendest protsentidest, kuid hea on teada, milliseid postitusi võetakse erilise huviga vastu :)

Mis veel blogisse puutub, siis otsustan mõneks ajaks inglise keeles kirjutamise lõpetada. Algul arvasin, et ma olen lihtsalt laisk, et enam kahes keeles kirjutada ei jaksa, kuid siis hakkasin mõtlema, et tegelikult on mu blogi suunatud siiski eestikeelsele publikule. Ma ei tea täpset põhjust, kuid ma tunnen kuidagi nii. Ja suurem osa külastajaid on Eestist niikuinii. Kui kunagi google translate areneb, siis saaks selle võimaluse siia panna, et lugeja ise vaatab - kui tundub huvitav, siis laseb tõlkida. Igatahes praegusel hetkel jätkan täiesti eesti keeles aga ei anna pead, et see alatiseks nii jääb. Nüüd läks juba veidi teemast kõrvale, kuid tahtsin need asjad kirja panna.

Kes teile esimesest kuuest hooajast kõige enam meeldinud on? :)

4 comments:

Anonymous said...

Ehk oled juba sellega kursis, aga aadressilt www.sidereel.com saab kõiki olemasolevaid ANTM'i hooaegu täiesti edukalt vaadata. ;) Niiet kui haige oled, siis on aeg väga edukalt sisustatud. :D

L said...

Hah, ma just mõtlesin sarnase blogipostituse teha :D:D

-Liis/mesiliis.wordpress.com

Eliise said...

Aitäh soovituse eest, ma ei teadnud seda lehte :) Aga mul on praegu tegelikult nii palju teisi sarju pooleli (Six feet under, how i met your mother, that 70's show ja kohe-kohe tulevad 90210 ja gossip girl tagasi), et peaks enne need lõpuni vaatama.

Aga Liis, tee kindlasti! Päris mõnus kokkuvõte tuleb sellest :)

Maiken said...

mul on 16 hooaega (esimene osaliselt) vaadatud ja nüüd ootan Kreetal aset leidva 17nda algust :P aga esimesed kuus... jah, ega kõik nimed enam tuttavad küll pole, aga nimetan siis mõned, kes meelde jäid: Mercedes ja Shandi (2. hooaeg), Eva ja Yaya (3. hooaeg), Naima (4. hooaeg), Nicole ja Lisa (5. hooaeg) ning Danielle ja Gina (6. hooaeg).