September 12, 2011

ANTM'i lemmikud vol 2

Olen lõpuks otsaga blogimaailmas tagasi, kuid kardan, et veel pikemad pausid on veel ees. Mulle üldsegi mitte omane sügismasendus on võtnud kogu mu motivatsiooni - ei taha/ei oska õppida, ei taha trenni minna, ei taha välja minna, vahepeal ei taha isegi süüa. Lisaks on praegu ootamatult kiire ja segane periood nii koolis kui ka sõprussuhetes. Nii et iganädalaseid kokkuvõtteid mosaiigi näol on vähemalt praegu küll ülimalt keeruline teha, kuid jätkan sellega nii pea kui kõik on laabunud ja midagi põnevat jälle teoksil. Tean, et kipun tegelikult üle muretsema ja peaksin pigem lähtuma sellest, et kõik mu mured saavad ühel päeval lahenduse ja tegelikult ei ole tulevik üldse nii tume, kui praegu tundub. Üritan meeles pidada kuldseid sõnu: Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.

Praegu aga otsustasin oma muremõtted hoopis muudele teemadele suunata ja võtsin lõpuks end käsile, et kirjutada veel enda ANTM'i lemmikutest (esimest postitust kuuest esimesest hooajast saad lugeda SIIT).

7. hooaeg oli minu jaoks osalejate poolest väga kesine. Ei meeldinud kumbki finalistidest ja kedagi meeldejäävat polnud, peale kaksikute. Niisiis kui peaksin valima, siis kõige huvitavamad ja "teistsugusemad" olidki kaksikud Michelle ja Amanda.


Kui ma nüüd õigesti mäletan, siis kaheksandal hooajal oli nii mõnigi huvitav photoshoot. Arvatavasti kõige parem poseerija ja kohaneja oli Jaslene, kuid mulle meeldis ta ainult fotodel. Välimuse poolest meeldis mulle kõige enam Brittany, kuid tal oli komme natukene liiga palju vinguda.. Nii et jällegi puudus selline ülim lemmik, kes oleks meeldinud nii välimuselt kui ka isiksuselt.


Üheksas hooaeg oli jällegi täielik vastand - meeldivaid tüdrukuid oli palju: Jenah, Heather, Chantal, Saleisha.. Nendest neljast valisin siin esitlemiseks kaks, Jenah ja Heatheri. Jenah oli vahepeal kuidagi pirtsakas, kuid ta liikus üli hästi ja suutis fotodel huvitav ja mitmekülgne jääda. Heather oli see neiu, kellel oli üks autismi vormidest, mille tõttu oli tal väga raske end vabalt tunda karja võõraste pliksidega ühe katuse all elades. Seega tuli see päris suure üllatusena, et ta suutis piltidel end avada ja üle olla oma muidu päris arglikust ja häbelikust olekust.



10. hooaeg tõi jällegi kamaluga huvitavaid persoone, kuid kõige sümpaatsem oli neist Anya. Ta oli uskumatult aldis kohtunike soovitusi ellu viima ja allus väga hästi juhendamisele, kuid tal läks väga hästi juba esimesel photoshootil ilma kellegi takka sundimiseta. Ta oli alati rõõmus ja hakkamist täis, oli näha, et ta väga tahab võita ja on valmis selle nimel tööd tegema.


11. hooaja lõpp oli päris tasavägine, viimane nelik oli väga tugev. Kujutan ette kui raske on kedagi välja hääletada, kui kõik alles jäänud tüdrukud on hea iseloomuga, poseerivad hästi ja on metsikult arenenud saate jooksul. Kõige enam meeldisid mulle Marjorie ja Analeigh, kelle pärast ma üldse neid kahte postitust kirjutama hakkasin :) Marjorie oli väga socially awkward aga jällegi seda üllatavam oli teda võtteplatsil näha, kus ta suutis ilma erilise pingutuseta häid pilte saada. Analeigh oli lihtsalt super - välimus, iseloom, liikumine. Kusjuures alguses ma ei pannud seda tähele aga ta arenes hullult ja üldse oli ta lõpuks nii tubli. Väga kahju oli, et ta ei võitnud.



12. hooaeg lõppes just hiljuti kanal 2 pealt ja see on mul ka kõige paremini meeles. Esmapilgul tundus, et jälle pole kedagi hullult kifti, kuid Celia ja Allison olid siiski päris huvitavad. Celia meeldis kõigile enda isikliku stiili tõttu ja peab ütlema, et see oli tõesti asjalikum kui nendel tüdrukutel üldiselt on. Kohtunikud nentisid korduvalt, et ta näeb natukene vanem välja kui peaks ja olin nendega ühel nõul. Samas sinna ei saa naine ju midagi teha, ta oleks võinud võibolla natuke varem saatesse tulla :) Allison jättis mind esimesed paar osa külmaks, kuid peale make-overit sai ta endale sobivad juuksed. Mind ajas vahel ainult segadusse ta silmameik, mis pildistamiste jaoks tehti. Teiste puhul ma seda ei märganud, kuid tema niigi suured silmad tehti tihti kuidagi üleloomulikuks ja häirivaks (alumisel pildil läheb see teemaga jälle kokku ja siin ei häiri). Igatahes ta arenes võimsalt ja oli rõõmustav näha ka tema kõnnaku paranemist :)


Rohkem ma polegi ANTM'i vaadanud. Mulle juba soovitati ühte linki, kus saab kõiki hooaegu vaadata, kuid mul on tegelikult nii palju muid sarju arvutist pooleli, et ma jätan ANTM'i hea meelega selleks ainsaks sarjaks, mida ma telekast vaatan, kui see kord jälle tuleb.

Kui keegi otsustab samuti enda lemmikutest blogis postituse teha, siis andke teada - uurin selliseid positusi hea meelega!

No comments: