September 20, 2011

9 loves


On ikka hea küll, et selle challenge'i ette võtsin, kuna millestki muust huvitavast mul muidu rääkida pole ja pilte pole samuti näidata. Nädalavahetus möödus õppimise tähe all, sellel aastal on seda tõesti rohkem vaja, kui eelmisel. Nii et esialgne vaimustus vaid kahest-kolmest koolipäevast nädalas on muutunud nüüd väikeseks nördimuseks, sest iseseisvat tööd on kordades rohkem, kui keegi meist oodata oskas. Ja grupitööd.. Ideaalis vahvad, kui koos on sarnaselt motiveeritud inimesed, kuid grupid, mis moodustuvad "neljaks loe" alusel, on kõike muud kui ühiste maailmavaadetega inimeste kogumid.. Ootan igatahes järgmist nädalavahetust, sest kavatsen selle planeerida nii, et aega jääks ka väikseks kinokülastuseks.

Aga asun nüüd teema juurde ja proovin järgnevate postituste ette vabandus- ja nutulaulu mitte kirjutada. Lihtsalt halb on, kui blogi, mis hakkab just "selleks õigeks" välja kujunema, peab kannatama postituste vähesuse all.

9 loves. Mõtlesin, et kas teha see postitus sellistest üldistest asjadest, mis niikuinii umbes 80% inimekonnast meeldivad (nagu magamine, jalutamine ja ujumine, who hates those?) või valida välja sellised spetsiiflisemad tegevused/asjad. Otsustasin viimase kasuks, et oleks nii teil kui ka minul huvitavam.

  1. Minu igapäevane liiklusvahend on troll. Kuigi tegemist on üldjuhul päris ängistava sõidukiga, on olemas üks stsenaarium, mis suudab heaks muuta nii vihmase ilma kui ka graafikust maas trollijuhi. Troll peab olema pikk, rahvast hõredalt või keskmiselt täis ja ma pean saama istuda akna all, ühes kindlas kohas. Seal pool, kus on trollil uksed ja teise ukse juurest teises reas. Mitte kohe ukse all, sest sinna võib tuul puhuda, vaid just teises. See on tulemus, mille on välja selgitanud mu aastatepikkune kogemus trollidega - see on see kõige parem koht. Väga ei mängi isegi rolli, kas troll on uus või vana, sest see koht on väärtuslik mõlemal juhul. Kui nüüd veel lisada muusika mp3'st ja pooletunnine sõit ja ongi minu jaoks üks päris mõnus ajaviide olemas.
  2. See teadmine, et mul on kodus midagi head süüa. Kui ma olen näiteks koolis või ükskõik kus väljas ja hakkan koju suunduma, siis see on nii mõnus tunne, kui ma tean, et kapis on midagi eriti head mind ootamas ja ma söön selle kohe ära, kui koju saan. Mm :)
  3. Tegelikult pean ikka ühe üldlevinud lemmiktegevuse ära mainima - ujumine. Aga mitte lihtsalt ujumine - järves ujumine! Järvevesi on kordades parem kui ükskõik milline mere-, ookeani- või basseinivesi. See on tegelikult minu puhul üpris haruldane, kui ma suvel üle ühe korra järves ujuda saan, pole lihtsalt lähedal sellist mõnusat kohta.
  4. See, kui mul on kõik asjad tehtud. Absoluutselt mitte ühtegi kohustust: korter on puhas, sahtlid/kapid on korras, õppida pole, mitte ühtegi kooliasja pole pooleli ja söök on veel ka valmis. See on vist ülim rahulolu, eriti kui suudan sellise olukorra saavutada näiteks juba reedel või laupäeva hommikul. Siis on veel nii palju vaba aega, mille nautimist ei takista mitte ükski alateadvuses pesitsev muremõte.
  5. TTÜ raamatukogu. Olen seda vist juba korra siin blogis maininud, kuid olles seda lähiajal mitu korda jälle külastanud, võin öelda, et see on ikka kulda väärt koht. Arvatavasti hakkan seal veel kõvasti aega veetma, sest head materjali on seal küllaga ja paljud raamatud on sellised, mida saab vaid koha peal kasutada. Aga no worries, see on tõesti ülichill koht õppimiseks. Ja all on meeldiv kohvik, kus käin lõunatamas, kui kodus süüa ei jõua teha. Nii et olen tõesti väga tänulik, et mul selline koht kodule lähedal olemas on, aitäh!
  6. Kui alla on hinnatud asi, mille ma pidin niikuinii ostma. Allahindlused on muidu sellised kahe otsaga asjad, peibutamas ostma asju, mida mul tegelikult ju vaja poleks, kuid odava hinna tõttu ei raatsi poodi jätta. Täiesti teine asi on aga siis, kui sul on täiesti 100% kindlalt plaanis midagi osta ja siis avastad, et see on tunduvalt odavam, kui arvestanud olid. Mu viimane juhtum pärineb eelmisest nädalast. Teadsin, et mul on plaanis emale oktoobris külla minna. Ühel päeval avastan facebookis, et Viking Line'il on käimas kampaania, millega müüdi laevapileteid 12 euro eest ots. Niisiis maksin edasi-tagasi pileti eest 24 eurot, muidu oleksin välja käinud midagi 50 ringis. Võite mu õnne ette kujutada - seda rohkem raha jääb ju šoppamiseks! :D
  7. Tuulutatud tuba, näiteks kohe hommikul peale ärkamist. Lööb pea selgemaks ja üldse mõnus olla.
  8. Kirjade kirjutamine ja saamine, nende päris ikka. Minuni on jõudnud õudusjutud, et on olemas noori, kes pole reaalselt mitte kunagi kirja postitanud ja ei mõista süsteemi mark + ümbrik. Loodan, et need on siiski vaid linnalegendid. Kuna mu enda hea sõbranna on nüüd Taanis, kavatseme peagi algatada kombe üksteisele päriskirju kirjutada. Viimasel ajal olen ainult jõulu- ja muid kaarte saatnud, niisiis ootan seda juba väga.
  9. Tunnustus. Tegelikult, kellele ei meeldiks? Ma lausa tunnen, kuidas ma seest särama löön (ja kardan, et ei suuda seda võimalikult siiralt ja usutavalt välja näidata), kui keegi ütleb mulle midagi head, ükskõik mille kohta. Eriti hea on mu meel just siis, kui ma tean, et olen asjaga vaeva näinud, olgu selleks siis hoolega sätitud soeng, viimseni lihvitud kodutöö või zeniti pildiseeria. Kipun ainult ise vahel unustama teisi kiita, kuigi leian, et siiras kiitus on oluline suhtlemisest.

2 comments:

Anonymous said...

Oeh, nii mõnus oli lugeda seda millegipärast. :)

Eliise said...

Aitäh! :)