September 24, 2011

7 wants

1. Mulle hullult meeldib reisida. Ma teeks seda iga kell, ükskõik kuhu, põhiline, et saaks kuhugi võõrasse kohta uudistama. Ma ei ütle ära ka kaks korda samas kohas käimisest ja nendest "leban-basseini-ääres" reisidest. Kuigi ma olen tegelikult vist ikka omajagu saanud ringi käia tunnen ma ikkagi, et see pole isegi poolt sellest, kui palju ma tegelikult tahaks reisida. Niisiis mu kõige suurem soov on reisimine. Kahjuks pole ma varustatud seiklejahingega, nii et näiteks Euroopasse hääletama või aastaks Austraalia peale minna tundub mulle kuidagi hirmutav. Raudselt saab niimodi kordades suurema kogemuse kui turismireisiga, nii et loodetavasti ma kunagi jõuan selle julguseni, et lähen kellegagi omal käel seiklema.


2. Siis ma tahaks endale hästi palju ilusaid (ja kindlasti hästi istuvaid!) kleite, nii et neid oleks näiteks kuskil 30-40 ringis. Loomulikult võiks kõiki riideid hästi palju olla aga just kleitidest tunnen ma kõige enam puudust.

3. Uut kaamerat ootan ja tahan juba tükk aega. Natukene veel!


4. Ma oleks peaaegu ära unustanud aga tuli meelde - ma olen terve elu endale kassi tahtnud. Aga ma olen ka terve elu korteris elanud ja suurema osa sellest ajast emaga, kes leiab, et korter pole kassi koht (ja siis on kõik kohad karvu täis ja pissuhais ja kes talle süüa annab, kui meid kord 27 aasta jooksul mõlemat kodus pole jne jne). Loomulikult ei mõju ka mu sajad näited teiste kohta, kellel on kodus kass, aga mööbel on peale mitut aastat endiselt ühes tükis ja korter ei haise. Aga arvatavasti täitub see soov alles siis, kui mul on enda elamine (ja olen loodetavasti oma suuremad reisimised ära reisinud).

Nüüd läheb juba natukene raskeks, sest mul pole rohkem erilisi soove. Aga võibolla viimased 3 soovi võikski olla, et ma tahan endale kunagi hubast kodu, head tervist ja laia silmaringi (ma loodan, et siia pole illustreerivaid pilte vaja, no näiteks mõnda, kus on üleni valgesse riietatud naeratav pere american dream'i laadse maja ees või siis kõbus ja üksi naerev pensionäritädi kepikõndi tegema).

No comments: