September 26, 2011

6 places you want to go to

Nagu ma juba ühes eelnevas postituses kirjutasin, siis mulle meeldib lausa nii väga reisida, et sihtkoht ei oma väga suurt tähtsust, vaid oluline on see üleüldine kogemus uuest kohast. Aga koondasin siia 6 kohta, kuhu ma minna tahaks (või kindlasti uuesti külastada).

1. Jaapanisse, sest see tundub olevat nii teistsugune, põnev ja eriline koht.

2. Londonisse, sest eelmine kord oli ilmselgelt liiga lühike reis (5 päeva) ja palju jäi nägemata aga linn meeldis väga.

3. Itaaliasse, arvatavasti kõigi filmide ja raamatute ja muu pärast, mis seda riiki ülistab.

4. Prantsusmaale, arvatavasti samal põhjusel miks Itaaliassegi.

5. Islandile, sest sealne loodus on vinge ja sealt pärit muusika samuti. Ja tegelikult võiks siis juba Norra ka minna.

6. New Yorki või mõnda teise ülisuurde linna USAs. 10 aastat tagasi käisime ema ja vanatädiga Minneapolises onul külas, lisaks sõitsime üles Kanada piirini välja. Käisime Chicagos. Ja mul on nii kahju, et see reis toimus siis kui ma veel nii väike olin ja ei pannud pooltki neid asju tähele, mida praegu paneks. Just inimeste käitumises ja kommetes. Niisiis võiks kindlasti Ameerikas korra veel ära käia.

2 comments:

Maiken said...

ma olen kohe väga nõus selle sinu mõttega reisimise kohta :) siit nimekirjast olen küll vaid Norras käinud, aga asi seegi, kuna sinna tõesti tasub reisida. vapustav loodus ja kuidagi kodune ning hubane riik :)

Eliise said...

Hubane ongi just see sõna, mis ka mulle Norraga seostub :) Läheks kohe, kui saaks.