September 29, 2011

5 foods


1. Kui rääkida viiest söögist, mis mulle maitsevad, siis alustada võib eilsest lõuna- ja tänasest õhtusöögist - šampinjoni, singi ja sinihallitusjuustu pirukas värske salatiga. Soolased pirukad on minu teema ja õnneks oskan neid ise teha.


2. Järgmiseks söök, millest oleks mul kõige raskem loobuda - pasta. Olen täielik makaronihull. Eriti meeldivad mulle erinevad variandid pestoga ja kanaga ja loomulikult klassikaline carbonara.


3. Magusast fännan kõige enam erinevaid kooke ja saiakesi. Kommid ja šokolaad kahvatuvad kui on valikus brownied, toorjuustukoogid ja pistaatsiasaiakesed, mm..


4. Puuviljasalat on suve must have, nii hea kerge ja maitsev vahepala. Kahjuks jõuan selle tegemiseni tunduvalt harvemini, kui peaks.


5. Veel meeldib mulle selliseid segusi kokku vaaritada, mida on siis hea riisi või nuudlitega süüa. Siin sees on minimais, aeduba, kana, šampinjon ja uncle bensi magushapu kaste. Super kiirelt valmiv ja väga hea söök.

3 comments:

K. said...

Vabandage väga, aga... I drooled :D Seda beebimaisiga pannirooga kavatsen nüüd ise teha!

Eliise said...

Tee kindlasti, väga maitsev :) Mina kasutan tavaliselt küll konservmaisi ja -ube aga tervislik on ta vist ikka.

K2tlin said...

Magushapu kaste ja misiganes wokimaterjal on lemmmmmmik.. Ma droolin ka.. eriti see beebimais 8)