August 1, 2011

Live your dream


Mul on praegu siiralt hea meel - sügis pidavat tulema pikk ja soe, august on meeldiv, kool tõotab tulla väljakutseid pakkuvam kui eelmisel aastal, uus fotokas koidab poole aasta pärast, palju põnevaid asju on veel enne kooli teha. Minul läheb hästi, mu sõpradel ja perel läheb hästi, kõik on terved. Tahan kooli jooksul juhiload ära teha ja võibolla minna vahetusõpilaseks. Õnneks on nende asjade tegemiseks aega veel 3 aastat - 3 aastat, kui ma ei pea muretsema mitte millegi muu pärast, kui õpingute. Ometi tean, et kindlustundest hoolimata on need 3 aastat kindlasti täis põnevaid ettevõtmisi ja ettearvamatuid võimalusi. Nii hea on mõista, et kõik igapäevamured on tühised, kõik on tegelikult täpselt nii, nagu olema peab, kõik on väga hästi. Olen rahul, et mõistan praegu kes ma olen, kuhu ma kuulun ja mida ma pean tegema, et ma õnnelik oleks.


I'm truly happy at the moment - autumn is said to be long and warm, august is lovely, the new schoolyear seems promising, I can't wait to have a new camera in 6 months, I have lots of fun things to do until school starts. I'm doing well, my friends and family are doing fine, everybody's at good health. I'm looking forward to getting my driver's license and being an exchange student somewhere nice. Fortunately I have 3 years until I finish my studies and accomplish these goals. I'm glad to know who I am, where I belong to and what I need to do to make myself happy.

4 comments:

Teele said...

Hea on lugeda nii headest mõtetest! Loodan, et see tunne jääb sinuga pikaks ajaks :)

sandra said...

Kadestan!:)Mul veel kõik selgusetu.

Miki said...

Mul hakkab viimane aasta ülikoolis ja peale seda hakkab tõeline elu pihta, scary! Vahetusõpilaseks soovitan kindlasti minna!
Mis kaamera mõtled soetada?:)

Eliise said...

Aitäh, Teele! Ja Sandra, küll vastused tulevad õige pea!

Miki, edu viimasel kursusel!
Kaamera osas pole ma veel 100% kindel - algul oli mõte osta Canon 550d, et jääks raha alles mõne objektiivi jaoks, nüüd aga mõtlen, et võibolla peaks otsustama 60d kasuks ja objektiivide peale hiljem mõtlema, kui jälle veidi raha olen suutnud koguda. Raske otsus, kaamerat ju päris iga aasta ei osta ja tahan võimalikult hea valiku teha. Praegu leian, et 60d oleks parem valik aga eks näeb, mida poole aasta pärast mõtlen.